Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:42:45 GMT

شرط اجرای پروژه تله‌کابین در گرگان چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۰۸۲۷

شرط اجرای پروژه تله‌کابین در گرگان چیست؟

ایسنا/گلستان مدیرکل بازرسی و نظارت نهاد ریاست جمهوری از بررسی پروژه تله کابین گرگان در هفته آینده خبر داد.

حجت الاسلام مجیدرضا فولادی عصر امروز در جلسه رفع مشکلات و چالش‌های پروژه‌های اولویت دار استان گلستان اظهار کرد: پروژه تله کابین گرگان هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل قانونی نداشته باشد مصوبات استانی آن اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئتی مکلف شده تا پروژه‌های تله کابین گرگان و جزیره آشوراده را بررسی کند، افزود: همچنین طی هفته آینده نمایندگانی از سازمان محیط زیست، مجموعه بازرسی نهاد استانداری و مشاوران پروژه از محل اجرای طرح بازدید خواهند کرد.

مدیرکل بازرسی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مساحت این پروژه‌ها بر اساس طراحی مشاور، مساحت سنجی و آمار دقیق آن احصاء خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر این پروژه‌ها بیش از ۵۰ هزار متر مربع مساحت داشته باشد تصمیمات شورای عالی معماری باید در آن اجرا شود و در صورت کمتر بودن از این مساحت، مصوبات گذشته استان لازم الاجرا خواهد بود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در بازدید از شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ایجاد تله کابین در جنگل های کبودوال اظهار کرد: حق همه مردم است که با تله کابین از فراز این مکان زیبا رد شوند و زیبایی های خلقت را ببینند و نشاط پیدا کنند.

سید عزت الله ضرغامی با بیان اینکه این اقدامات مقداری کارهای جنبی دارد، تأکید کرد: باید ملاحظات قانونی، رعایت برخی حریم ها، حفظ محیط زیست، حفظ میراث فرهنگی و امثال آن مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تله کابین علی آبادکتول در حال هماهنگی است، تصریح کرد: باید مسیر اجرای پروژه را به گونه ای انتخاب کرده و نصب تجهیزات را طوری با قوانین موجود منطبق کنیم تا این طرح به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تله کابین سفر رییس جمهور به گلستان گرگان تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز