Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندرعباس گفت: مکانی در شهرک علوی برای تامین مسکن مردم بندرعباس در طرح ملی مسکن، انتخاب شده برای ساخت مسکن مناسب نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: استاندار هرمزگان هم با این موضوع مخالف است چراکه شهر علوی مکان مناسبی نیست.

او گفت: این منطقه که برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است بیش از ۵۰ کیلومتر با شهر بندرعباس فاصله دارد و از نظر زیرساخت‌های مهم شرایط مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هرمزگان استانی ساحلی است و به راحتی می‌توان در کنار شهر بندرعباس منطقه‌ای ساحلی را برای ایجاد شهر جدید انتخاب کرد تا با استقبال مناسب عموم مردم نیز روبرو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر نقطه دیگری برای طرح اقدام ملی مسکن جانمایی کنند.

او با اشاره به تحولات اوکراین، گفت: معتقدیم جنگ اولین راه حل نبوده و بر دیپلماسی مقدم نیست و علاوه بر آن اعتقاد داریم که آمریکایی‌ها با تحریک طرف مقابل، به صورت عمدی این جنگ را به وجود آوردند.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آمریکا، بار‌ها تعهد کرده بود که ناتو را به مرز‌های روسیه نکشاند، اما کشور‌های بلوک شرق را جزء ناتو کردند و در تلاش بودند که با عضویت اوکراین در ناتو، سلاح‌های خود را در کنار مرز‌های روسیه مستقر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زادی گفت: هیچ کشوری در مقابل استقرار تسلیحات اتمی آمریکا و ناتو در کنار مرزهایش، سکوت نخواهد کرد، به همین علت محرک این اتفاق آمریکایی‌ها و اورپایی‌ها بودند که با شیطنت‌های خود زمینه رقم خوردن این تحولات را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه همه رسانه‌ها و مجموعه‌های خود ساخته‌ای که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شده را در جنگ اوکراین پای کار آورده‌اند، گفت: این مجامع بین‌المللی چرا سری به یمن نمی‌زنند تا جنایات وحشتناک جنگی را مشاهده کنند و یا چرا به محله‌های تحت اشغال رژیم غاصب صهیونیستی توجه نمی‌کنند.


نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به سفر خود به شهرستان بستک، گفت: شهرستان بستک یک شهرستان فرهیخته محسوب می‌شود و اگر شمار پزشکان، اعضای هیئت علمی، اندیشمندان و صاحب نظران علمی را بررسی کنیم، جایگاه بالای بستک مشخص خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زادی افزود: امروز شهرستان بستک با ۱۱۰ مرغداری، ۴۵ درصد از گوشت سفید استان را تامین می‌کند که امیدوارم شهرستان‌های دیگر نیز از این موضوع برای ایجاد اشتغال الگو بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مناسبت های مذهبی حجت الاسلام والمسلمین عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان