Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:40:42 GMT

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۰۳۵

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

ایسنا/گلستان نماینده مردم شرق استان گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های مهم در شرق استان برای تکمیل نیازمند اعتبارات مختصری است، گفت: رفع مشکلات مردم ما همت دولت را می طلبد.

دکتر رضا آریان پور در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور در گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی در استان‌گلستان موجب ایجاد موج بزرگی از امید و شادمانی در مردم شده است، اظهار کرد: امیدواریم با نگاهی عادلانه و با پیوست عدالت اجتماعی توزیع اعتبارات در سطح استان صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه بزرگ و حیاتی سد نرماب نیازمند همت ویژه و نگاه هوشمندانه شما دارد، افزود: تملیک مقدار زیادی از زمین های مسیر سد و جابه جایی سه روستای باقیمانده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر تامین شود بخش عمده ای از تنش آبی را در استان حل می کند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه و راه اندازی دائمی فرودگاه کلاله حق مردم شرق استان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان نگاههای به این فرودگاه نگاههای کامل و استراتژیکی نیست در حالیکه این فرودگاه مس تواند به محور توسعه همکاری های اقتصادی ایران و اوراسیا شود. 

آریان پور با اشاره به اینکه تکمیل دهکده گیاهان دارویی از اولویت های دیگر ما در کنار پروژه های مهمی از جمله تعریض جاده ها، احداث و تکمیل بیمارستان در گالیکش و ... است، تصریح کرد: ۷۲ خانواده در حوزه انتخابیه من در حالیکه خانه های نیمه ساز مسکن‌مهر آنها در رانش زمین از بین رفته و آنها حتی یک روز از آن خانه استفاده نکرده اند امروز بدهکار بانک ها و وام هایی هستند که دریافت نکرده اند. 

وی با بیان اینکه مردم شرق استان آش را نخورده اند اما دهانشان سوخته است، اضافه کرد: امیدواریم بالاخره در دولت مردمی و انقلابی نگاه درست و منطقی  به ظرفیت های شرق استان صورت بگیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان شرق استان مردم شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در سال هزار و چهارصد و یک جریانی با تکیه بر غرب و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشور شکل گرفت که با تکیه بر شعاری زنانه به دنبال تصویرسازی از آینده‌ای بود که در آن آزادی کلیدواژه اصلی تعبیر شد تا از این طریق نیمی از جامعه را همراه خود کنند. با گذشت از آن سراب دو ساله حالا معنی آزادی در لا‌به‌لای سکوت مرگبار طرفداران این جریان در قبال جنایات صورت گرفته در غزه که ماحصل آن مرگ بیش از ۱۰ هزار زن در طی هفت ماه جنایات رژیم صهیونیستی است، در حال معنی پیدا کردن است. معنی که در آن زنان نه تنها نقش و جایگاهی ندارند بلکه تنها ارقامی به شمار می‌روند که هر روز بر تعدادشان اضافه می‌شود.

کسانی که تا دیروز شعار زندگی برای زنان میدادند امروز نه تنها چشم بر واقعیت دموکراسی و حقوق بشر غربی بسته اند بلکه به عنوان پیاده نظام مقابله با طرفداران شرافت و انسانیت که این روز‌ها خود را در قامت دانشجویان آمریکایی به نمایش گذاشته است، قرار داده اند.

آنها در حرکتی به اصطلاح خودجوش در خاک آمریکا قصد برگزاری تجمعی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران داشتند آن هم در مکانی که قرار بود دانشجویان، خود را به آنجا رسانده و یکبار دیگر صدای مردم مظلوم غزه شده و خواستار پایان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این باریکه شوند. این همزمانی برگزاری تجمع نه تنها در آمریکا بلکه در دیگر نقاط جهان نیز به ثبت رسید تا معترضان به سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران با پرچم‌های اسرائیل به رو در رویی با معترضان به نسل کشی در غزه بپردازند. نقشی جدید که اربابان برای آنان کشیده اند.

به نظر می‌رسد حالا پیاده نظام ضد انقلاب که طی دو سال گذشته تمام توان خود را برای نمایش مضحک آزادی در ایران به روی صحنه آورده بود به عنوان حافظ منافع و شاید نیرو‌های رسمی اشغالگران قدس به ابزاری برای قیچی کردن زبان منتقدین در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی مبدل شده تا در نقاط مختلف جهان با نشان و پرچم این رژیم مجعول به تقابل با مخالفان بپردازد.  

با توجه به تجربه تاریخی ثبت شده از جریان ضد انقلاب باید گفت که اعضای «منشور همبستگی و سازماندهی» و ربع پهلوی که در کوران حوادث ۱۴۰۱ پای میز معامله شرافت با نتانیاهو نشستند از اعضای اصلی شکل دهی این جریان‌اند، جریانی که حتی پلیس غرب در برابر آن سکوت اختیار نکرده و به برخورد با وحشی گری‌های صورت گرفته از سوی طرفداران آن پرداخته است.  

در غبار اشوب‌های زن زندگی آزادی وقتی سخن از این به میان می‌آمد که این جریان دست نشانده اسرائیل است بسیاری از فریب خوردگان چشم بر این واقعیت می‌بستند، اما حالا با فروکش کردن آن فتنه و عیان شدن واقعیت‌ها به وضوح می‌توان شرط بندی جریان ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل را دید و مشاهده کرد که چگونه این جریان برای دستیابی به خواسته‌های خود حاضر به تن دادن به هر اقدام غیر انسانی و قرار گرفتن در زمین تروریست دولتی اسرائیل است.

به نظر می‌رسد با این رویکرد اتخاذ شده از سوی جریان ضد انقلاب باید آن را دیگر جریانی مرده و رو به انحطاط در داخل کشور دانست چراکه سیاهی بر زغال نشست و همگان به ماهیت آن پی برده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان