Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در بازدید یکی از روستاهای بدون بیکار گلستان گفت: اعطای تسهیلات و مشوق مالی برای یکپارچگی اراضی زمینه اشتغال آفرینی و پایداری اقتصاد روستا می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین احمد وحیدی عصر روز جمعه در بازدید از روستای محمدآباد گرگان اظهارداشت: پرداخت یارانه در جهت اجرای عملیات زیربنایی آب و خاک و اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات کشاورزی به متقاضیان یکپارچه سازی اراضی روستایی باعث جلوگیری از خرد شدن اراضی و چالش های بعدی آن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در صورت برنامه ریزی و خلاقیت می توان با بهره گیری از ظرفیت های مختلف روستا تعداد روستاهای بدون بیکار را افزایش داد.

وحیدی با اشاره به وضعیت نابسامان روستای زیارت گرگان یادآور شد: حل معضل ساخت و ساز در روستای زیارت گرگان کار بسیار مشکلی است زیرا هم به محیط زیست و منابع طبیعی آسیب رسانده و هم وسعت ساخت و سازها در آن فراوان است.

اعطای تسهیلات، مشوق ها و معافیت ها به اشخاص حقیقی و حقوقی، صدورسند مالکیت رسمی، پرداخت یارانه در جهت اجرای عملیات زیربنایی آب و خاک، سامانه های نوین آبیاری و عملیات تسطیح اراضی، اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات کشاورزی به افراد معرفی شده از سوی کارگروه های استانی و شهرستانی از جمله موارد تشویقی در جهت یکپارچه سازی و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی است که در اولویت برنامه های اجرایی  سازمان خواهد بود.

رییس جمهور امروز جمعه در شانزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم با همراه شماری از وزرا به استان گلستان سفر کرده است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات