Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:57:41 GMT

شمس آذر به دنبال دومین پیروزی نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۹۸۳

شمس آذر به دنبال دومین پیروزی نیم فصل دوم

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه رقابت های لیگ یک در تهران به مصاف ویستاتوربین می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته بیستم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری نه دیدار پیگیری می شود که شمس آذر قزوین این هفته میهمان ویستاتوربین تهران است.

این دیدار در حالی از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر تهران آغاز می شود  که فوتبالیست های شمس آذر به دنبال پیروزی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان از روحیه خوبی برخوردارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید زمانی قضاوت این بازی را انجام خواهد داد و احمد دهقانی و رشید پردل هم او را همراهی می کنند.

مسئولان باشگاه شمس آذر که هفته گذشته هدایت تیم خود را برای این فصل دوم به سعید دقیقی مهاجم قزوینی سال های نه چندان دور لیگ برتر کشور سپردند ، پس از برد هفته گذشته چشم انتظار دومین پیروزی متوالی شمس آذر هستند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین حالا با کسب نوزده امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و حریف این تیم در دیدار فردا با بیست امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است.

نماینده استان که نخستین فصل حضور خود را در لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تجربه میکند ، بدون شک به دنبال این است که امسال در لیگ یک ماندگار شود و با بهره گیری از تجارب این فصل ، سال آینده با کادر فنی قوی و منسجم به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم نگاهی داشته باشد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای تقویت در نیم فصل دوم  علی گودرزی مدافع نیم فصل اول رایکا بابل و محمدپاپی هافبک نیم فصل نخست ویستاتوربین تهران را به خدمت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های کشور استقلال بازی لیگ برتر فوتبال جدول باشگاه های کشور لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیم فصل نیم فصل اول ورزش و جوانان قزوین شمس آذر قزوین نیم فصل لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)