Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات شطرنچ گرند پریکس که در بلگراد جریان دارد و در دور چهارم این رقابت ها سیدمحمد امین طباطبایی به مصاف «آنیش گیرِی» رفت و مقابل این شطرنجباز هلندی که رنکینگ ۲۷۷۱ را در اختیار دارد به تساوی دست یافت.

طباطبایی در حالی به این تساوی بسنده که در دور نخست مسابقات مقابل همین شطرنجباز متحمل شکست شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم و سوم مسابقات هم طباطبایی به تساوی رضایت داده بود. این شطرنجباز کشورمان در دور دوم مسابقات با «هری کریشنا» از هند با ریتینگ ۲۷۱۶ مساوی کرد و همین نتیجه را در دور سوم مقابل «نیکیتا ویدیوگوف» با ریتینگ ۲۷۲۶ تکرار کرد.

سید محمد امین طباطبایی تنها نماینده ایران در مسابقات شطرنج گرند پریکس است. وی به واسطه صعود به مرحله یک هشتم مسابقات سوئیس سهمیه حضور در مسابقات گرندپریکس را به دست آورد. این شطرنجباز کشورمان ریتینگ ۲۶۲۳ را در اختیار دارد.

دیدار سید محمد امین طباطبایی در دور چهارم رقابت های شطرنج گرند پریکس با تساوی به پایان رسید تا این نماینده کشورمان همچنان بدون برد باشد.

کد خبر 5438767

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج گرندپریکس محمدامین طباطبایی صربستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال مهدی طارمی اوکراین تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال جنگ اوکراین والیبال تیم فوتبال پورتو اردوی تدارکاتی تکواندو گرند پریکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه