Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:34:30 GMT

حرکت خلاف جهت خودروی سواری در زنجان مرگ ۲ تن را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۳۴۵

حرکت خلاف جهت خودروی سواری در زنجان مرگ ۲ تن را رقم زد

سرهنگ مهدی میناخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۵: ۰۴ دقیقه بامداد روز جاری در کیلومتر ۷۹ باند جنوبی آزادراه زنجان - قزوین رخ داد.

وی یادآورشد : بر اثر این حادثه رانندگی چهار تن از سرنشینان دیگر خودروی سواری نیز مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ میناخانی اظهارداشت: اتوبوس درگیر در این حادثه متعلق به شرکت تعاونی تک سفر ایرانیان از مبداء ارومیه به مقصد تهران با ٢٥ نفر مسافر در حال حرکت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: خودروهای تصادف کرده در این رخداد جمع آوری و صحنه این حادثه رانندگی با تلاش عوامل راهداری شهرستان خرمدره و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد.

به گزارش ایرنا، بیشترین فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای ارتباطی استان زنجان مربوط به آزادراه زنجان - قزوین و جاده های "زنجان - میانه، ابهر - تاکستان و زنجان - بیجار" است.

بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان وسایط نقلیه رخ داده است همچنین بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان اتفاق می افتد که این نیز ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

بر اساس آمار پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان در سال ۹۹ به رقم ۲۰۸ نفر رسید.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها ابهر حوادث رانندگی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر حوادث رانندگی زنجان ابهر حوادث رانندگی زنجان فرماندهی نیروی انتظامی زنجان بیجار استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد