Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاثیر تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ثروتمندان روسیه و سقوط ارزش روبل باعث شده مجموع ثروت این گروه ۸۰ میلیارد دلار از آغاز حمله نظامی مسکو به اوکراین کاهش یابد. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، طبق جدیدترین شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ثروتمندان روسیه حدود یک‌سوم دارایی خود را طی هفته گذشته به‌خاطر تحریم‌های غربی بر سر بحران اوکراین از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیر تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ثروتمندان روسیه و سقوط ارزش روبل باعث شده مجموع ثروت این گروه 80 میلیارد دلار از آغاز حمله نظامی مسکو به اوکراین کاهش یابد.

این شاخص نشان می‌دهد ثروت برخی از این افراد نصف شده‌است. ثروت گنادی تیمچنکو، مالک شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه ولگا بیشترین کاهش را داشته‌است. ثروت وی از 22 میلیارد دلار به 10.3 میلیارد دلار رسیده‌است.

ریزش 39 میلیارد دلاری ثروت میلیاردرهای روسیه در پی حمله به اوکراینزاکربرگ از لیست 10 ثروتمند برتر جهان خارج شد

ولادیمیر پوتانین، رییس شرکت تولیدکننده نیکل نوریلسک درحال حاضر ثروتمندترین مرد روسیه است و با 24.4 میلیارد دلار در جایگاه 57 در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ قرار دارد. او هنوز تحریم نشده اما یک‌چهارم ثروت خود را از دست داده‌است.

لئونید میخلسون، رییس شرکت نواتک و دومین مرد ثروتمند روسیه، 11 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده و درحال‌حاضر با 21.6 میلیارد دلار در جایگاه 69 در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ قرار دارد.

الکسی مورداشوف، سومین مرد ثروتمند روسیه که تحت تحریم اتحادیه اروپا قرار دارد، بیش از 5 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده و سرمایه او در حال حاضر به 21.2 میلیارد دلار می‌رسد.

ثروت سرمایه‌داران روسیه پس‌از حمله مسکو به اوکراین در هفته گذشته رو به کاهش گذاشت. ثروتمندان این کشور طی 24 ساعت 39 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست دادند.

انتهای پیام/107

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ثروت خود را از دست میلیارد دلار دست داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو

رسانه‌های روسی روز یکشنبه از نمایش یک تانک پیشرفته به غنیمت گرفته شده از ارتش اوکراین توسط نیرو‌های روس در روز‌های آتی خبر دادند.

نظامیان روس در حال جابجایی تانک آبرامز ساخت آمریکا از منطقه عملیات نظامی به مسکو هستند.

قرار است این تانک پیشرفته همراه با دیگر غنایم جنگی در منطقه‌ا‌ی در مسکو به نمایش گذاشته شود.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد که اوکراین به طور موقت تانک‌های آمریکایی آبرامز را به دلیل نگرانی از پهپاد‌های روسی از مقدم نبرد عقب کشیده است.

برخی متخصصان روسی می‌گویند که تانک‌های آبرامز اهداف راحتی برای پهپاد‌های روسی هستند.

دو مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته‌اند که این تصمیم پس از آن اتخاذ شده که این تانک‌ها قادر نیستند به طور فزاینده بدون اینکه شناسایی یا مورد هدف قرار بگیرند عمل کنند.

سال گذشته ایالات متحده در بخشی از بسته کمک‌های تسلیحاتی خود ۳۱ تانک آبرامز ام ۱‌ای ۱ به ارتش اوکراین داد، اما علیرغم استقرار اولیه، این تانک‌ها نتوانسته اند آنطور که باید موثر باشند و تا کنون گزارش شده است که پنج دستگاه از این تانک‌ها درحملات ارتش روسیه منهدم شده یا آسیب دیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو