Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مددی پیش از ظهر شنبه در مراسم فاز جدید آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج در املاک اشخاص حقیقی و حقوقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بناهای تمام نهادهای دولتی در حریم رودخانه کرج آزادسازی شدند به جز دو نهاد نظامی که اعلام کردند اقدام به آزادسازی خواهند کرد.

وی بیان کرد: در بحث بناهای خصوصی در پایین بستر رودخانه در منطقه حصار برخی از مالکان خصوصی داوطلبانه اقدام به آزادسازی بستر حریم رودخانه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه مالکین بخش‌های خصوصی دیگر علی رغم اخطاری که داده شد اقدام به آزادسازی بستر رودخانه نکردند، تصریح کرد: بر این اساس تعرضات در بستر و حریم در منابع طبیعی دارند و همچنین تغییر کاربری غیر مجاز از دیگر تخلفات آنان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دستگاه قضائی با اقتدار و با استناد قانون نسبت به آزادسازی حریم رودخانه اقدام خواهد کرد و هشدار می‌دهیم مالکان خصوصی حتماً نسبت به آزادسازی حریم رودخانه اقدام کنند.

۶۷۵ ساختمان حقیقی و حقوقی در مسیر رودخانه کرج باید آزادسازی شود

مددی با بیان اینکه ۶۷۵ ساختمان حقیقی و حقوقی در مسیر رودخانه کرج باید آزادسازی شود، گفت: تا به امروز از ۱۹ دستگاه، ۱۸ دستگاه که چند ساختمان داشتند اجرا شده و باقی مانده هم برخی در پایین دست رودخانه ۶ مالک خصوصی داوطلبانه اقدام به آزادسازی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار کرد: ما مسیر رودخانه را تا بخشی که قانونی و در ساماندهی طرح قرار دارد، آزاد سازی خواهیم کرد و امید است تا نیمه سه ماهه اول سال آتی شاهد اجرای کامل طرح آزادسازی حریم رودخانه باشیم.

وی بیان کرد: اگر تخریب انجام شود دیگر اجازه تصرفات مجدد نخواهیم کرد و اگر مجدد ساخت و ساز انجام شود، مجازات قانونی اعمال خواهد شد.

مددی تصریح کرد: براین اساس دسترسی مردم در برخی از بستر رودخانه با رعایت نکات زیست محیطی و بهداشتی فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یک هتل در بستر رودخانه است که میراث فرهنگی اعلام کرده این هتل بخش میراث فرهنگی دارد و مقرر شده اداره آب بررسی کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز متذکر شد: تمام رستوران‌ها و املاک خصوصی که در بستر حریم رودخانه است نسبت به آزادسازی اقدام خواهد شد.

کد خبر 5439055

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه کرج حسن مددی دادستانی کرج ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار اردبیل گردشگری شیوع کرونا مشهد عکس استانها اقدام به آزادسازی آزادسازی حریم بستر رودخانه حریم رودخانه رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها