Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم رضایت خانواده‌های معظم شهدا را جلب کنیم که این مسئله به عنوان رسالتی خطیر و حساس مبنای کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید رسول موسایان اظهار کرد: فرزندان شهدا به عنوان ولی نعمتان شهدا نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند و بی‌شک هر چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که درس بزرگ ایثار، شجاعت و جوانمردی را به یادگار گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این که سختی‌های زیادی توسط فرزندان شهدا در فراق پدر خود کشیده‌اند بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم رضایت خانواده‌های معظم شهدا را جلب کنیم و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و به عنوان رسالتی خطیر و حساس مبنای کار است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: نقش مادران در تربیت فرزندان صالح امری بسیار حائز اهمیتی است که باید جایگاه والدین و وظایف فرزندان به خوبی در بین آن‌ها تبیین شود که به همین منظور درصدد هستیم با حفظ کانون خانواده و تربیت فرزندانی شایسته مادران و همسران نمونه و متعهد در جامعه را تربیت کنیم.

عاملی اظهار کرد: نکات مهم اخلاقی در تربیت فرزندان شایسته وجود دارد که باید قدر و منزلت شهدا و خانواده‌های شهدا در جامعه مورد توجه واقع شود چرا که شهدا نتیجه تربیت پدر و مادران متعهد و مومنی هستند که با تربیت فرزندان فاخر نقش حائز اهمیتی در جامعه ایفا می‌کنند که این موضوع به عنوان اولویتی مهم و اساسی مطرح است.

حضور در کنار خانواده معظم شهدا و تکریم آنها یک وظیفه همگانی است + تصویربیش از یک میلیون سند به برکت کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه دفاع مقدس جمع‌آوری شدکنگره شهدای استان مرکزی یک جهاد تبیین در حوزه مبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودآیت‌الله حسینی بوشهری: برگزاری یادواره شهدا انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند

وی تصریح کرد: باید نقش شهدا و خانواده‌های آن‌ها در جامعه امروزی به صورت قابل توجه تبیین شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در قبال خانواده‌های شهدا و ادای دین در برابر آن‌ها دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/143/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تربیت فرزندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام