Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:35:54 GMT

واکنش سرمربی لیورپول به جدایی از این تیم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۰۵۳

واکنش سرمربی لیورپول به جدایی از این تیم

تیم فوتبال لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون از ۲۶ بازی خود ۶۰ امتیاز کسب کرده و در رده دوم لیگ برتر قرار گرفته است. این سرمربی افتخارات زیادی را در تیم فوتبال لیورپول کسب کرده و یکی از این افتخارات کسب قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹ است.

افتخارات این سرمربی آلمانی در تیم فوتبال لیورپول به شرح زیر است:

یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس - سال ۲۰۲۰ یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس - سال ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱ یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا - سال ۲۰۱۹ یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان - سال ۲۰۱۹ نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا - سال ۲۰۱۸ نایب قهرمانی در لیگ اروپا - سال ۲۰۱۶

لیورپولی‌ها که پس از ۳۰ سال توانستند با کلوپ قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند، امیدوارند امسال هم با هدایت این سرمربی آلمانی به بیستمین قهرمانی خود دست یابند و به رکورد منچستریونایتد برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، موضوع رفتن یورگن کلوپ از باشگاه لیورپول در سال ۲۰۲۴ نیز به بحث رسانه‌ها بدل شد و این سرمربی آلمانی به این موضوع واکنش نشان داد.

کلوپ گفت: برنامه ما همان برنامه قبلی است و تغییری نکرده. من تا سال ۲۰۲۴ در لیورپول هستم و مطمئن هستم با رفتن هیچ اتفاقی برای باشگاه نخواهد افتاد، زیرا کیفیت بازیکنان و ترکیب بسیار بالا است. اگر من انرژی این را داشته باشم که بتوانم تیم را در بالاترین سطح حفظ کنم، در این تیم می‌مانم و موضوع مهم این است که لیورپول در بالاترین سطح ممکن بازی کند.

بیشتر بخوانید

یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره/ لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس یورگن کلوپ اخبار ورزشی قهرمانی در لیگ یک قهرمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)