Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مخدومی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب‌های اهدایی دارای موضوعات متنوع و مختلف است و می‌تواند به غنی‌سازی مخازن کتابخانه‌های عمومی کمک کند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های اهدایی پس از تائید توسط کارشناس مربوطه برای استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی قرار می‌گیرد، افزود: کتابخانه ملی تا پیش از این نیز در چند نوبت، کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان یادآور شد: کتاب‌های اهدایی توسط این مرکز پس از تایید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس نیاز به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۲ باب کتابخانه عمومی نهادی در استان، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۸۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است و علاقمندان می‌توانند با حضور در این مراکز فرهنگی از آن‌ها بهره‌مند شوند.

مخدومی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه به کتاب‌های اهدایی توسط کتابخانه ملی، ۱۳ هزار جلد کتاب دیگر توسط اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی، انتشارات قلم چی، خیرین و واقفان کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد کتاب‌های اهدایی مربوط به شهرستان سنندج بوده است، افزود: شهرستان‌های سروآباد، بیجار، سقز، قروه، مریوان، بانه، دیواندره، دهگلان و کامیاران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در جامعه، گفت: طرح "اهدای کتاب، اهدای آگاهی" با هدف غنی سازی منابع کتابخانه‌ای توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال برگزاری است.


برچسب‌ها کردستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور سنندج کردستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور سنندج کتابخانه های عمومی کتاب های اهدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه