Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از اماکن ورزشی شهرستان رودبار بازدید بعمل ِآورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان  ، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه طهمورث عمو پور سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار از اماکن ورزشی شهرستان رودبار بازدید کرد.

وی ابتدا با حضور در محل استادیوم درفک رستم آباد پس از بازدید از این استادیوم نسبت به آماده سازی هر چه سریعتر استادیوم رستم آباد تاکید نمود و مقرر گردید که مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه  تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه سفر در شهر رودبار حضور یافت و از استخر خلبان شهید اقبالی بازدید نمود و پس از مذاکره با پیمانکار مربوطه مقرر شد حداکثر تا پیش از پایان فروردین ۱۴۰۱ نسبت به آماده سازی و تکمیل استخر رودبار اقدام و مورد بهره برداری مردم قرار بگیرد

همچنین "جهانبخش آرمان " از سالن ورزشی شهدای رودبار ، ۳۱ خرداد رودبار و اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار بازدید  کرد و رفع مشکلات جزئی در خصوص تعمیرات و بهسازی در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ، مدیرکل ورزش و جوانان استان  به اتفاق فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان از شهر تاریخی و زیبای منجیل و اماکن ورزشی این شهر دیدار نمودند و مقرر شد در خصوص سالن ورزشی شهید یوسفی منجیل ، دفتر فنی و مهندسی برآورد هزینه جهت تعمیرات اساسی این سالن را انجام دهد تا در سال آتی نسبت به تامین اعتبار برای پروژه مذکور اقدام گردد.

همچنین لازم بذکر است مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با هیات همراه و مسوولین شهرستان از شهر آفتاب درخشان لوشان نیز بازدید به عمل آوردند و پس از بازدید از اماکن ورزشی لوشان مصوب شد که به سالن ورزشی شهید ساغری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین برابر قول مساعد استاندار محترم مبنی بر تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و علاوه بر آن ، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به تعمیر و آماده سازی سالن مذکور اقدام شود.

همچنین مقرر شد در صورتی که زمین فوتبال شهید نعیمی لوشان به دولت و وزارت ورزش و جوانان واگذار گردد نسبت به تخصیص مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده محترم مجلس شهرستان رودبار نسبت به آماده سازی استادیوم  و نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال لوشان اقدام گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اماکن ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان شهرستان رودبار میلیون تومان از محل اعتبارات مدیر کل ورزش و جوانان گیلان شهرستان رودبار اماکن ورزشی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی