Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع لیورپول می گوید بعد از تماس یورگن کلوپ به حضور در این تیم بیشتر فکر کرده است.

ابراهیما کوناته معتقد است هر بازی در لیگ برتر یک نبرد واقعی محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول در تابستان امسال با جدایی از لایپزیش به آنفیلد آمد و توانسته عملکرد خوبی در ترکیب قرمزها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن می گوید با وجود این که می دانسته با وجود ویرجیل فن دایک و جوئل ماتیپ بازی چندانی به او نخواهد رسید اما کلوپ او را قانع کرده است که نقش مهمی در لیورپول خواهد داشت. کوناته در این باره گفت:

دو یا سه بار با کلوپ صحبت کردم. اگر یورگن کلوپ به شما زنگ بزند، باید خیلی در مورد حرف هایش فکر کنید. او بی دلیل به شما زنگ نمی زند. صحبت های زیادی انجام دادیم در مورد من، زندگی خصوصیم و همچنین او، باشگاه، طرز تفکر بازیکنان و... صحبت هایمان فقط در مورد خودمان نبود و در مورد تمام مسائل دخیل در تصمیم گیری من بود. از او پرسیدم آیا بازی به من می رسد یا نه و او گفت بله بازی می کنی. نگفت خیلی بازی می کنی و اولین مدافع تیمم هستی یا خیلی بازی نخواهی کرد و آخرین اولویتم در خط دفاع هستی. در مورد من همیشه این طور بوده است. وقتی در سوشو بودم یا وقتی به آلمان رفتم هم مربی هیچوقت به من نگفت زیاد بازی می کنی. همیشه زیاد تمرین می کنم و قدم به قدم جایگاهم را در تیم به دست می آورم و چرا نباید می توانستم در لیورپول هم این کار را کنم؟

 مدافع لیورپول در مورد تفاوت لیگ برتر با بوندسلیگا نیز گفت:

هر بازی یک نبرد واقعی است. این را در تلویزیون دیده بودم اما وقتی در زمین هستید بیشتر و بیشتر متوجه آن می شوید. تیم بدی وجود ندارد. با احترام به تیم های بوندس لیگا اما گاهی اوقات در آلمان مقابل تیمی قرار می گیرید و می دانید که برنده خواهید شد اما در انگلیس هیچوقت مشخص نیست. ممکن است مقابل تیم آخر جدول بازی کنید اما بازی تان به قدر قرار گرفتن مقابل تیم اول جدول سخت باشد.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!