Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:23:30 GMT

روش‌های ساده برای لیفت صورت بدون جراحی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۴۸۲

روش‌های ساده برای لیفت صورت بدون جراحی

با این وجود دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. زیرا به دلیل پیشرفت‌های حاصل شده در علم و ترکیب آن با تکنولوژی‌های مدرن روش‌های گوناگونی برای جوانسازی و شادابی پوست صورت به وجود آمده است. یکی از این روش‌های بسیار موثر لیفت صورت بدون جراحی است. در واقع با انجام لیفت صورت و کلاژن سازی مجدد، پوست دوباره حالت کشسانی و طراوت خود را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیفت صورت بدون جراحی دارای روش‌های مختلفی است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

لیفت صورت؛ روش محبوب برای رهایی از چین و چروک‌ها

همانطور که اشاره کردیم به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، تولید ۲ پروتئین کلاژن و الاستین که باعث طراوت، سفتی و صافی پوست می‌شود به تدریج کاهش می‌یابد. نتیجه حاصل از کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین در لایه‌های زیرین پوست، افتادگی و شل شدگی در مناطق مختلف پوست صورت، بدن و گردن می‌باشد. لیفت پوست بدون جراحی یکی از روش‌های بسیار محبوب برای کاهش سرعت و یا حتی توقف موقت این روند است. دلایل محبوبیت این روش عبارتند از:

درمان و بهبود میزان افتادگی پوست صورت، گردن و بدن بدون باقی ماندن جای زخم عوارض بسیار کم و خفیف  تاثیر و نتایج ماندگار (بیشتر از ۱ سال) مدت زمان بسیار کم جلسات درمان

روش‌های لیفت صورت بدون جراحی

روش‌های مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد که در این قسمت قصد داریم تعدادی از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی را برای شما نام برده و شرح دهیم. هر یک از این روش‌ها بر روی افراد خاصی اثرگذار هستند در نتیجه باید روشی را پیدا کنید که متناسب با پوست شما باشد تا بهترین اثرگذاری را تجربه کنید.

۱. هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که از آمپول و روش‌های تزریقی واهمه دارند. در این روش هیچ تزریقی صورت نمی‌گیرد و تنها از امواج فراصوت متمرکز استفاده می‌شود. در هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت متمرکز، لایه‌های عمقی پوست تحت تاثیر قرار می‌گیرند و تحریک به تولید کلاژن در پوست می‌شوند. همین امر سبب لیفت صورت و کم‌تر شدن چین و چروک‌ خواهد شد.

هایفوتراپی از روش‌های بسیار ایمن و بدون درد محسوب می‌شود که عوارض جانبی آن نیز بسیار کم است. روش هایفوتراپی طول عمر و ماندگاری بسیار زیادی، در حدود ۱ تا ۳ سال دارد. تعداد جلساتی که در این روش برای هر فرد توصیه می‌شود یک جلسه است که هر سال نیاز به تمدید دارد. این روش درمانی برای افراد ۳۰ تا ۷۵ سال بسیار خوب عمل می‌کند و چین و چروک و افتادگی‌های پوست را از بین خواهد برد.

۲. RF فرکشنال

RF فرکشنال با روش‌های میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی ترکیب شده است. در این روش اثرگذاری بیشتری را شاهد خواهیم بود. امواج فرکوئنسی عمق پوست را تحریک می‌کنند تا کلاژن‌سازی آغاز شود. علاوه بر کلاژن‌سازی، امواج میکرونیدلینگ در از بین بردن جای جوش‌ها و آکنه‌ها نیز موثر هستند. این روش اثرگذاری و ماندگاری بیشتری نسبت به هایفوتراپی دارد. طول عمر این روش بین ۳ تا ۵ سال می‌باشد. لازم به ذکر است که در این روش مانند هایفوتراپی از روش‌های تزریقی استفاده نمی‌شود. همچنین استفاده از این روش هیچ محدودیت سنی ندارد.

۳. اندولیفت

اندولیفت از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی محسوب می‌شود. اما نتایج و اثربخشی آن تا حدودی مانند لیفت صورت با جراحی می‌باشد. اندولیفت بیهوشی یا بستری ندارد، همچنین هیچگونه زخمی بر روی صورت ایجاد نخواهد شد. در نتیجه این روش نیز برای افرادی که از تزریق می‌ترسند کاملا مناسب است.

در این روش درمانی از لیزر ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌شود. با تابیدن لیزر به بخش‌های زیری پوست، چربی‌ها تجزیه شده و کلاژن‌ها بازسازی می‌شوند، در نتیجه لیفت صورت انجام می‌شود. در این روش تنها به یک جلسه درمان نیاز خواهید داشت و بعد از گذشت دو روز می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. اصولا ماندگاری این روش تا ۳ سال است و بعد از آن باید یک جلسه تمدید صورت گیرد.  توجه داشته باشید که لیزر استفاده شده در این متد با لیزر موهای زائد متفاوت است.

۴. تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های لیفت صورت بدون جراحی محسوب می‌شود. در تزریق بوتاکس از بوتولینوم برای تزریق به قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شود. به همین دلیل این روش برای رفع عیب‌های صورت،فرم دادن به ابروها، از بین بردن افتادگی کنار لب‌ها و جلوگیری از به وجود آمدن چروک‌های بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روش در برخی از افراد حساسیت‌هایی را ایجاد می‌کند. بوتاکس تا حدودا ۶ ماه ماندگاری دارد و بعد از آن باید تمدید صورت گیرد.

۵. کربوکسی تراپی

این روش برای بسیاری از مشکلات پوستی و زیبایی استفاده می‌شود. انجام کربوکسی تراپی باعث بهبود و کاهش میزان افتادگی و شل شدگی پوست و در نتیجه زیبایی و طراوت آن می‌شود. زیبایی و جوانی را به آن برگرداند. علاوه بر برطرف سازی افتادگی پوست می‌توان از این روش برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت، استرچ مارک‌ها، بهبود جای زخم، جوش، آکنه و تیرگی اطراف چشم نیز استفاده کرد.

گاز کربن دی‌اکسید ماده اصلی مورد استفاده در روش کربوکسی تراپی است. هنگامی که گاز کربن دی‌اکسید در یک ناحیه از بدن جمع می‌شود، پیام «کمبود اکسیژن» به مغز ارسال خواهد شد. در نتیجه میزان گردش خون افزایش می‌یابد روند ترمیم سلول‌های پوست افزایش می‌یابد.

کربوکسی تراپی در مقایسه با سایر روش‌های لیفت صورت به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد که با توجه به شرایط پوست و تشخیص پزشک معین می‌شود.

یک کلینیک خوب برای لیفت صورت بدون جراحی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار روی نتیجه نهایی لیفت صورت، مراجعه به یک کلینیک خوب و کمک گرفتن از پزشکان با تجربه و با مهارت است. به بیان دیگر یک کلینیک خوب برای لیفت صورت بدون جراحی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

۱. همکاری با بهترین متخصصان در حوزه پوست و مو و زیبایی

انتخاب کلینیکی که در آنجا بهترین و باسوادترین متخصصان پوست مشغول به فعالیت هستند باعث دستیابی به نتایج بهتر و از بین رفتن نگرانی و اضطراب شما می‌شود.

۲. سابقه و تجربه 

علاوه بر همکاری با بهترین متخصصان برخورداری از دانش و سواد بالا در کنار تجربه می‌تواند تجربه لیفت صورت و نتیجه را رضایت بخش نماید.

۳. اعتبار

اعتبار یکی دیگر از معیارهای انتخاب یک کلینیک زیبایی است. در واقع اعتبار یک کلینیک مانند یک مهر تایید بر ارائه بهترین خدمات می‌باشد. کلینیک زیبایی دکتر هنرور به دلیل برخورداری از کادری مجرب و با تجربه، اعتبار و از همه مهم‌تر میزان رضایت بالای مراجعان یکی از بهترین کلینیک‌ها برای انجام لیفت صورت بدون جراحی است.

نتیجه گیری:

اگرچه روش‌های بسیار زیادی برای جوانسازی و زیبایی پوست وجود دارد اما لیفت پوست بدون جراحی به دلیل عدم باقی ماندن جای زخم، ماندگاری بالا و کوتاه بودن جلسات درمان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها به شمار می‌آید. همانطور که مشاهده نمودید برای انجام لیفت پوست روش‌های بسیاری در دسترس است. برای اینکه بدانید کدام روش مناسب شماست بهتر است ابتدا به یک کلینیک زیبایی معتبر و حرفه‌ایی مراجعه نمایید و از متخصصان زیبایی مشورت بگیرید. کلینیک زیبایی دکتر هنرور ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد و لیفت پوست بدون جراحی با بکارگیری امکانات مدرن می‌باشد. در این کلینیک کلیه خدمات با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت ارائه می‌شود.

کد خبر 1609381

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برای لیفت صورت استفاده می شود کربوکسی تراپی کلینیک زیبایی روش های بسیار لیفت صورت چین و چروک یک کلینیک لیفت پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.
این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 847547 منبع: فارس برچسب‌ها استان البرز خبر مهم سگ بدون صاحب

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • کرم معجزه
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد