Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری به تشریح خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پرداخت.

قربان زاده: یک هیئت از کارشناسان دادگستری نسبت به ارزش گذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال اقدام کردند و  این ارزش گذاری با رعایت تمام نکات دارایی مشروط، فعلی و قبلی بررسی شد. قیمت گذاری برای دارایی های سرخابی ها برای اولین بار در کشور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوال: واگذاری سرخابی ها به روش تعاونی مفید خواهد بود؟

قربان زاده: این باشگاه به دو روش قابلیت واگذاری داشت. مدل اول که در کشورهای دیگر هم وجود دارد، هواداران حق عضویت  دریافت می کنند و این مورد نکاتی دارد مانند این که باید باشگاه ها یک درآمد مشخص داشته باشند.

افزایش دارایی باشگاه‌ها ‌اکنون امکان پذیر است، به طور مثال باشگاه ها تلاش داشته اند که این دارایی را افزایش دهند؛ به طور مثال مانند ۱۶ هزار هکتار کمپ ورزشگاه حجازی که مطالبه استقلال بود تا به دارایی این تیم اضافه شود.

سوال: زمان عرضه بعدی مشخص می شود؟

قربان زاده: باید منتظر استقبال فردا ماند اما در این زمینه هم برنامه های وجود دارد ایرانیان خارج از کشور هم می توانند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

سوال: بدهی مالیاتی این دو تیم چه می شود؟

قربان زاده: در این زمینه یک ظلم به این دو تیم شده است، به دلیل این که اظهارنامه نداده اند مشمول مالیات شده اند، بخشی از این مالیات قابل بخشش و بخشی غیر قابل بخشش است. حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای هر دو باشگاه مشمول بخشش شده است.

سوال:چند درصد سهام به پیشکسوتان واگذار خواهد شد؟

قربان زاده: هنوز در این زمینه و میزان درصد سهام واگذاری به این افراد تصمیمی گرفته نشده است. ما می توانیم بر اساس قانون ۵ درصد سهام به کارکنان دهیم.

این خبر در حال تکمیل است...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واگذاری سرخابی ها باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس قربان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران