Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جهانگیر شاهمرادی» روز چهارشنبه  در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با تاکید بر تنوع صنایع موجود در استان یکی از وظایف مهم کارخانه نوآوری البرز را نیازسنجی صنعتی و رفع نیازهای احصا شده با روش های نوآورانه بیان کرد .

وی با اشاره به فاصله زیاد دانشگاه و صنعت، خاطرنشان کرد: کارخانه نوآوری  پلی برای کاربردی سازی پژوهش های دانشگاهی برای استفاده در صنایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول گفت: فضاهای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به گونه ای طراحی شده که سیر رشد تیم ها در آن آماده شده به گونه ای که فریلنسرها و تیم ها در بدو ورود در فضای کار اشتراکی مستقر و در کنار هم شروع به فعالیت کرده و این باعث شکل گیری شبکه ای از مهارت های فردی و فنی شده که به توسعه هر یک از تیم ها و استارتاپ ها نیز کمک به سزایی میکند.

شاهمرادی  افزود: تیم ها نیز می توانند از ظرفیت و توانمندی های یکدیگر برای توسعه کسب و کارشان استفاده کنند و علاوه بر فضاهای کار اشتراکی در این مجموعه فضاهایی برای حضور شتابدهنده ها، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران و سایر اعضای اکوسیستم نوآوری نیز  دیده شده است.

معاون استانداری البرز گفت: هم اکنون کارخانه نوآوری البرز که آمادگی جذب و پذیرش بیش از ۲۰۰ تیم و ایجاد بستر اشتغال برای یک هزارو 500 نفر در فاز اول می باشد که در فازهای توسعه این رقم چندین برابر خواهد شد. 

شاهمرادی ، فرهنگسازی کارآفرینی به جای کارمندپروری و قطور کردن بدنه دولت و کمک به توسعه کسب و کارها نوپا و توانمندسازی کارآفرینان را از اهداف کارخانه نوآوری برشمرده و افزود: تعداد شرکت های خلاق و دانش بنیان استان با توجه به بانک نخبه و ظرفیت های استانی زیبنده استان نیست و کارخانه نوآوری، به عنوان اولین کارخانه صنایع خلاق در کشور، مرکزی برای کمک به شکل گیری و توسعه این گونه کسب و کارها و تبدیل اقتصاد استان به اقتصادی پویا است که فعال سازی آن، فرصتی مغتنم برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق استان با توجه ویژه به قشر کم برخوردار، زنان خانه دار و نوجوانان خواهد بود. 

این مسوول در حین بازدید از پیشرفت اجرایی کارخانه نوآوری البرز توسط شرکت دانش بنیان سیوان به عنوان مجری طرح ابراز خرسندی کرد و با اشاره به نقش کارخانه های نوآوری در حل مسائل در تمام دنیا، بر انتظار استانداری از کارخانه نوآوری در رفع بحران های شهری و کمک به فرهنگ سازی و از همه مهمتر اشتغالزایی در استان تاکید کرد.

برچسب‌ها کارخانه کرج نوآوری استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارخانه کرج نوآوری کارخانه کرج نوآوری استانداری البرز کارخانه نوآوری البرز صنایع خلاق تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود