Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای جیلان در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان بن گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران به‌ویژه در نوروز مورد توجه تمامی اعضای این ستاد باشد.

اولویت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی به چهارمحال و بختیاری با مراکز اقامتی دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری مهیای میزبانی مسافران نوروزی

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری و بهبود وضعیت اقامتی مسافران و گردشگران ورودی به استان آمادگی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترن زمان ممکن را دارد.

در صورت تأمین زمین و واگذاری مالکیت آن به اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مناطق مختلف استان ساخته و بهره‌برداری آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار می‌شود.

تمامی قلعه‌ها، بنا‌های تاریخی و اماکن گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۱ فعال است.

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمادگی واگذاری حمام‌ها و بنا‌های تاریخی متعلق به این اداره‌کل به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان با هدف مرمت و بهره‌برداری را دارد.

جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه ساخت هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در اولویت این اداره‌کل است.

لیست کشیک‌های نوروزی تهیه و اطلاع‌رسانی شود

آقای علی‌بیگی فرماندار بن نیز گفت: اجرای تمامی مصوبات مرتبط با نشست‌های تصمیم‌گیری در این شهرستان ضروری و الزامی است.

تمامی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بن برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

مسئولان شرکت آب و فاضلاب بایستی علاوه بر فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی و مدیریت منابع آب کنونی و رفع شکستگی‌های لوله‌های آب، نسبت به تأمین آب آشامیدنی سالم و بهشداشتی مورد نیاز مردم، مسافران و گردشگران تمهیدات لازم را به‌موقع بیندیشند.
تقویت نظارت‌ها برای توزیع تمامی کالا‌های مورد نیاز مردم به‌ویژه اقلام اساسی مانند مُرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید از هنگام خروج از انبار تا زمان رسیدن به بازار و مصرف‌‎کنندگان ضروری است.

دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نصب دوربین‌های مداربسته و رعایت موارد امنیتی را در دستور کار قرار دهند.

لیست کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اصناف شهرستان بن تهیه و اطلاع‌رسانی شود.

شهرستان بن برای استقبال و پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی به این شهرستان آمادگی لازم را دارد و برای اسکان هم‌وطنان مشکلی ندارد.

بقعه چهار امام‌زاده در شهرستان بن وجود دارد که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نسبت به خدمات‌رسانی بهتر در این بقاع متبرکه اقدام و سایر دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای کمک به این مجموعه تلاش کنند.

راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در مرکز شهرستان با همکاری بخش خصوصی، اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) و کانون‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گیرد.

رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمامی برنامه‌ها به‌ویژه در نوروز الزامی است و باید مورد توجه همگان باشد.

کارگروه تخصصی مختص پیست‌های اسکی بارده و شیخ‌شبان تشکیل و فعال شود و نسبت به تهیه طرحی مدون برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران این حوزه تصمیم‌گیری کند.

با توجه به ظرفیت‌های خاص بن استقرار نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان در اولویت قرار گیرد.

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکان مسافران مراکز اقامتی گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شهرداری ها و دهیاری ها اداره کل میراث فرهنگی مسافران و گردشگران دستگاه های اجرایی شهرستان بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر