Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن امیری مقدم گفت : هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که بتوان به نیازمندان و محرومان کمک کرد و امروز کمیته امداد به خوبی به این وظیفه خطیر خود عمل می‌کند.

به گفته استاندار کرمانشاه در کنار کمیته امداد، این مردم هستند که به عنوان حامی و پشتیبان اصلی کمیته امداد، این نهاد را در خدمات رسانی هرچه بهتر به محرومان یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۱۸۰۰ خانوار مددجوی کرمانشاهی توانمند شدند تلاش و تمرکز کمیته امداد باید این باشد که در کنار کمک رسانی به خانوار‌های نیازمند، آن‌ها را در مسیر خودکفایی یاری کند.

نباید تنها کمک صرف به محرومان داشت و باید تلاش شود که خانوار‌های مددجو راه توانمندشدن و مستقل شدن را فراگیرند.

اگر سفره‌ای برای محرومان پهن شود کار خیر و خوبی است، اما دلچسب‌تر آن است که کمک کنیم تا محرومان توانمند شده و خودشان برای خودشان سفره پهن کرده و خودشان رندگی مستقلی داشته باشند.

 ۱۹۴ واحد مسکونی مددجویی افتتاح شد این اقدام ارزشمندی است که در این شرایط که مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی است بتوانیم برای خانوار‌های نیازمند مسکن تامین کنیم.

برنامه جدید دریافت صدقات غیرحضوری در قالب کد‌های QR رونمایی شد صدقه دادن در دین اسلام بسیار مورد تاکید است و اینکه بتوانیم صدقات را غیرحضوری کنیم اقدام خوبی است و از این طریق صدقات به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

اگر ارباب رجوع دستگاهی نیازمندان هستند باید دقت بیشتری در تکریم آن‌ها و داشتن رفتار انقلابی و اسلامی صورت گیرد.

متاسفانه خیریه‌های فعالی در استان نداریم و باید برای فعال سازی آن‌ها تلاش شده و هماهنگی بیشتری میان آن‌ها و دستگاه‌های خدمات رسانی مانند کمیته امداد و بهزیستی صورت گیرد.

ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم است، در نظارت بر دستگاه‌ها به خدمات رسانی آن‌ها به مردم نگاه می‌کنیم و در این مسیر توجهی به حاشیه سازی برخی افراد ندارم.

اینکه برخی حاشیه ایجاد می‌کنند، برای این است که کاری صورت نگیرد و من این اجازه را نخواهم داد.

اگر همه افراد و احزاب و گروه‌ها دست به دست هم داده و برای خدمت به مردم کرمانشاه تلاش کنند، دست همه آن‌ها را می‌بوسم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد خدمات رسانی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی