Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@23:25:34 GMT

ارزانترین قیمت خودرو موجود در بازار+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۹۸۵

ارزانترین قیمت خودرو موجود در بازار+ عکس

کاهش نسبی قیمت خودرو. قیمت خودرو در بازار بالا و پایین می رود .قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو نوسان دارد .قیمت خودرو در روز 14 اسفند کاهشی شد .قیمت خودرو در بازار آزاد با کاهش روبرو شد.

با کمی گشت و گذار در بین آگهی های به یکی از ارزان ترین خودروهای موجود در بازار ایران برخوردیم. این خودرو یک رنو پی کی مدل ۱۳۸۲ است که صاحبش قیمت ۱۶ میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی مورد نظر به رنگ بژ است و در قسمت توضیحات به عنوان اوراقی اعلام شده است.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: لغو شدن طرح واردات خودرو به کشور قاعدتا باید تاثیر بر قیمت‌ها داشته باشد. اما نکته اصلی این است که دلیل کم شدن تقاضا در بازار، کاهش قیمت‌ها و مذاکرات وین است. به نظر می‌رسد بازار و خریداران، در مورد موضوع واردات خودروی سواری به کشور حساسیت زیادی ندارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران تجارت خودرو قیمت خودرو واردات خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول

در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ۵ خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM۵ و لونا برقی ایران‌خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروش خودروهای وارداتی از  16 تا 18 اردیبهشت‌ماه جریان دارد البته این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیانی است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

در این مرحله سه خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می‌شود. خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

ازمیان خودروهای برقی عرضه شده قیمت 2 محصول به نام های هونگچی و کی ام سی EJ7 نهایی شده است. البته قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت چند میلیونی «کوییک دنده‌ای S» در ۲۴ ساعت
  • تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • خودروهای باکیفیت صفر کیلومتری که با قیمت چینی‌های بازار ایران می‌شود خرید، البته در خارج/عکس
  • این بی‌ام‌و ۲۰۲۴ هم‌قیمت خودرویی ۱۰ سال کارکرده در بازار ایران است /عکس
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول