Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هدف اصلی برای ایجاد سامانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر، ایجاد یک راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع سوء‌جریان‌ها و فسادهای اداری خواهد بود و این سامانه به صورت ساده برای عموم شهروندان در دسترس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  احمدرضا مصور در خصوص سامانه سوت‌زنی، اظهار کرد: هدف اصلی برای ایجاد سامانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر، ایجاد یک راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع از سوءجریان‌ها و فسادهای اداری است؛ این سامانه به صورت ساده برای عموم شهروندان در دسترس بوده و اطلاعات ثبت شده در آن، ابتدا به نهادهای مربوطه در شهرداری منتقل شده و شورا نیز پیگیر صحت اطلاعات است و در صورت لزوم، این اطلاعات به مراجعی بیرون از مدیریت شهری منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سامانه سوت‌زنی تنها بخشی از طرح شفافیت است، ادامه داد: در بخش دیگر پیش‌بینی شده در طرح شفافیت، به شهرداری مهلت داده شده است تا اطلاعات مربوط به شهرداری و مدیریت‌های خود را با شفافیت در سامانه ثبت کند و بر اساس قانون به جز مواردی که واجد اطلاعات محرمانه است و منع قانونی دارد، سایر موارد را به طور مرتب منتشر کرده و به روزرسانی‌ها انجام می‌شود.

رئیس‌کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی‌شهر اصفهان با اشاره به اینکه برقراری کامل طرح شفافیت و اهمیت این بخش از پارامترهای مهم حکمروایی‌خوب است، گفت: به‌طور یقین با عملیاتی شدن این برنامه، دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود و امکان نظارت عامه و همگانی برقرار شده و فرصت تخلف و سوءاستفاده از بین می‌رود.

وی با بیان این‌که برخی افراد در بدنه شهرداری وارد فساد اداری و سوءجریان می‌شوند، تاکید کرد: این افراد نباید احساس امنیتی نسبت به اعمال غیرمسئولانه و غیراخلاقی خود داشته باشند؛ این گروه از افراد بدانند که هر لحظه ممکن است شهروندان‌، ارباب رجوع و شهرداری اعمال غیراخلاقی آنها را پیگیری کنند و گزارش دهند و این اتفاق درخواست شورای اسلامی شهر و مدیریت جدید شهرداری اصفهان بوده و پیش رفتن در این مسیر لازم است.

مصور با اشاره به کارایی سامانه سوت‌زنی، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از موارد ثبت شده در سامانه سوت‌زنی مربوط به مباحث عمومی بوده و تنها یک تا دو مورد مربوط به عملکرد اشتباه و مباحثی بوده که ممکن است منجر به سوءجریان اداری و مالی شود که موضوع به مراجع ذی‌ربط ارائه شده است و تبلیغات برای اطلاع‌رسانی ایجاد این سامانه در آینده‌ای نه‌چندان دور به صورت وسیع‌تری در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود تا تمام شهروندان از وجود چنین سامانه‌ای مطلع شوند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اسلامی شهرداری قانون اصفهان جامعه فساد اداری شورای اسلامی شهر تبلیغات اصفهان شورای اسلامی شهر فساد اداری سامانه شورای اسلامی شهر سامانه سوت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد