Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدارس استان با ۴۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است.

محسن حسین میرزایی ۱۴ اسفندماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه عادی‌انگاری در برابر بیماری کرونا خطرآفرین است، اظهار کرد: اگر روند عادی‌انگاری افزایش پیدا کند، تمامی تلاش‌ها برای مهار این بیماری خنثی می‌شود، در این بیماری تمامی گروه‌های سنی در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اغناسازی افکار عمومی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: عموما اخبار صداو سیما توسط گروه خاصی رصد می‌شود، بنابراین باید از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز برای اطلاع‌رسانی و اگاهی‌بخشی استفاده کرد.

وی ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به تنهایی از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری نمی‌کند، بنابراین در کنار تزریق واکسن باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز مدنظر قرار بگیرد، همچنین نظارت‌های کرونایی باید در تمامی سطوح تشدید شود، بازیدها نیز باید مستمر باشد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال نظارت بر اصناف، بازار، نانوایی‌ها تشدید شود، همچین اصناف در سامانه "ایران ما" ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند، برخی از افراد بعد از گذشت دو سال از بیماری کرونا، این بیماری را جدی نگرفته‌اند، آمار تزریق دز سوم واکسن در بین اصناف پایین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمار پایین تزریق دز سوم واکسن در بین کارکنان دولت قابل قبول نیست، گفت: مدیران ادارات باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون کارکنان زیرمجموعه خود اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین بحث قرنطینه در بین کارمندان مبتلا جدی گرفته شود، اگر فردی به کرونا مبتلا است، نباید در محل کار حاضر شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان برای شرکت در اردوهای راهیان نور باید حداقل دو دز واکسن تزریق کرده باشند و همچنین تست کرونای آن‌ها نیز منفی باشد، آمار تزریق واکسن در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال مطلوب نیست.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه مدارس چهارمحال و بختیاری با ۴۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند، تاکید کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است، آموزش و پرورش سلامت دانش‌آموزان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از بیمه‌ها، تصریح کرد: بیمه‌ها نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اهتمام داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب نسبت به گندزدایی و کلرزنی تانکرهای آبرسانی حساسیت بالایی داشته باشد، در بحث سلامت مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تجمعات، همایش‌ها و جلسات با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کرونا در ایران کرونای ا میکرون امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت سیاسی بیماری کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو