Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ارسلان خالدی‌فر ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: ۶۳۵ کودک زیر ۱۴ سال در پیک ششم مشکوک به ویروس کرونا بودند که تست ۴۷۳ نفر از این تعداد مثبت شد و متاسفانه سه کودک جان باختند.

علی احمدی نیز در این جلسه گفت: درصد پوشش نوبت اول واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری در جمعیت بالای ۱۲ سال ۹۰ درصد، در نوبت دوم ۸۲ درصد و در نوبت سوم ۲۸ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به لزوم تزریق به موقع واکسن کرونا افزود: ۲۶ نفر از فوتی‌های پیک ششم کرونا که در آن قرار گرفته‌ایم از افرادی بوده‌اند که واکسن تزریق نکرده و بدن آن‌ها ایمنی لازم را برای مقابله با کرونا نداشته است.

مرگ و میر کرونایی بانوان در پیک ششم بیشتر از آقایان است

وی با بیان اینکه میانگین فوتی‌ها در این پیک کرونا روزانه حدود ۲ نفر و در هفته ۱۶ نفر است گفت: در پیک ششم ۹۲ فوتی مشکوک به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است و تعداد فوتی‌ها در بین بانوان بیش‌تر از آقایان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز، شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی احمدی پیک ششم فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری