Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در حاشیه جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است برای واگذاری اموالی به پرسپولیس اضافه بشود،اظهار داشت: این‌ها باید مجاری قانونی خودش را پشت سر بگذارد. صرف اینکه بگویم این برای پرسپولیس بود، مجاری قانون و حقوقی باید بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید آن روزی که به نام پرسپولیس می‌شده شاید اثری از دولت در آن ملک وجود داشته است. از این جهت صرف اینکه بگوییم اینجا و آنجا را داریم افاقه نمی‌کند. باید مجاری قانون بگویند آیا هنوز هم می‌توانیم آنجا را داشته باشیم یا نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ارزش نسبی که در دارایی شناسایی شده چقدر است، گفت: ورزشگاه‌هایمان را قیمت گذاری کردند. ارزش برند قابل قیاس با ارزش ملک نیست. ملک چیزی نیست. اگر اعتراض نکردیم به خاطر این بود که؛ از در این مجموعه بیرون بروید و آمار بگیرید ببینید طرفداران پرسپولیس بیشتر هستند یا استقلال؟ زمانیکه برند قیمت گذاری می‌شود بر اساس نفوذ و طرفدار و جامعیت آن است.

وی افزود: از همین جهت قیمت ما شاید خیلی بیشتر از این‌ها باشد. ولی چون یک کار نویی است شاهد مثالی ندارد که بگویند یک بار دیگر یک برند را قیمت گذاری کردند که سوای جامدات، عواطف هم برای قیمت گذاری باشد. بنا شد در مرحله اول به فرابورس برود. بعد در قیمت گذاری مجدد کشف قیمت شود. یقینا قیمتی که شایسته پرسپولیس است درارتباط با باشگاه‌های دیگر مشخص می‌شود.

درویش در خصوص اینکه آیا ممکن است روزی 51درصد به هواداران برسد، گفت: این مسائل را سازمان بورس باید پاسخگو باشد. کاری تکنیکی و تخصصی است. بدون مطالعه نمی توان جواب داد. مطمئنا اگر به نتیجه برسند که امکامن این کار هست، انجام می‌دهند.

وی در مورد که به نظر می‌رسد در صورت‌های مالی ذخیره گیری لازم انجام نشده، عنوان کرد: تا جایی که مشخص بود ذخیره ها را گرفته اند. شاید یک سری اسناد بود که هنوز ارائه کامل نشده‌اند. آن ها کامل شوند ذخیره‌شان گرفته می شود.

ادامه دارد...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!