Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:20:49 GMT

مبتلایان کرونا در ایلام ۵۴ درصد کاهش یافتند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۶۲۹

مبتلایان کرونا در ایلام ۵۴ درصد کاهش یافتند

به گزارش ایرنا، دکتر جاسم محمدی روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: نمونه گیری کرونا نیز طی هفت روز گذشته در مقایسه هفته ماقبل آن ۴۶ درصد کاهش یافته و این مهم نشانگر کاهش میزان افراد بدحال به درمانگاه های  منتخب تست کرونا است.

وی افزود: هفته گذشته در مجموع ۱۸۶ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که این تعداد در مقایسه با هفته ماقبل آن یعنی از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند ۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد کاهش یافته است که امیدواریم این روند کاهشی تعداد بستری های کرونا همچنان استمرار داشته باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین از کاهش ۶۵ درصدی فوتی های کرونا در این استان طی هفته اخیر در مقایسه با هفته ماقبل آن خبر داد و گفت: هفته گذشته ۹ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

دکتر محمدی با اشاره به میزان پوشش دز سوم واکسن کرونا افراد بالای ۱۲ سال استان گفت: هفته نخست اسفند سه هزار و ۱۴۱ و هفته دوم اسفند سه هزار و ۳۰۱ مورد دز سوم واکسن کرونا در این استان تزریق شده است.

وی بیان داشت: طی ۲ هفته اسفند ۶ هزار و ۴۴۲ دز سوم واکسن کرونا در این استان تزریق شده که از بین تمامی شهرستان ها ، ایلام با ۲ هزار و ۴۲۴ دز بیشترین تعداد را به ثبت رسانده است.

دکتر محمدی در ادامه به وضعیت درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال استان پرداخت و گفت: ۸۹ درصد افرادی بالای ۱۸ سال این استان تاکنون دوز نخست واکسن کرونا، ۸۱ درصد دز دوم و ۳۵.۵ درصد نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان های چرداول، دره شهر، آبدانان، دهلران و مهران در وضعیت قرمز و شهرستان های ایلام، ایوان،چوار، هلیلان، سیروان، ملکشاهی و بدره نیز نارنجی هستند.

برچسب‌ها کرونا ایلام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام کرونا ایلام سوم واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته