Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به تازگی فهرستی  از فیش های حقوقی نجومی مربوط به شهردار کرج بدون مهر و امضا در فضای مجازی با رقم  ۶۸ میلیون تومان منتشر شد که این اقدام  موجب  شد تا شهردار کرج ضمن شفاف سازی،  فیش‌های حقوقی ۶ ماهه اخیر خود را منتشر کند.

 بنا بر گزارش  روز شنبه مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرج ، درج کسورات بیمه و مالیات در این لیست‌ها نشان دهنده جعلی بودن آن‌هاست چرا که مصطفی سعیدی سیرایی از خانواده شهدا است و براساس قانون، فرزندان شهدا و ایثارگرانِ بالای ۵۰ درصد مشمول این کسورات نمی شوند اما این بند، در لیست‌های جعلی درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج، تصویر فیش‌های حقوقی ۶ ماه گذشته خود را  به ‌منظور ایجاد شفافیت و رفع ابهامات  منتشر کرده است .

این گزارش می افزاید: حکم کارگزینی شهردار کرج توسط استاندار البرز  تهیه و مزایای آن براساس مصوبه شورای شهر کرج تعیین شده است. (مبلغ ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  مزایای شهردار از سوی شورای شهرکرج  در ادوار گذشته مصوب شده است.)

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کرج البرز شفاف سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرج البرز شورای شهر شهرداری کرج البرز شفاف سازی شهردار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود