Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رجب نعمتی قراء امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کانون مساجد، اظهار کرد: بیش از هزار و ۱۹۷ کانون در سطح استان وجود دارد که ۷۲۵ کانون روستایی و بقیه در حوزه شهرهای استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده کرونای در دو سال اخیر،گفت: با شیوع کرونا فعالیت این مجموعه نه تنها تعطیل نشده بلکه همه نهادهای مرتبط با مسجد را در کنار همدیگر برای تامین نیازمندی‌های کرونا در بحث پیشگیری پای کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران، به فعالیت کانون‌ها در زمینه ایجاد اشتغال،توسعه فعالیت‌ها فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: یک کانون در شهرستان قائمشهر با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به هشدارهای کارشناسان در ارتباط با بحث کاهش جمعیت جوان کشور، اظهار کرد: کانون مساجد در راستای رسالت فرهنگی برای خانواده‌های که شرایط فرزندآوری داشته کارگاه‌های گفتمان‌سازی را برگزار کرده است.

نعمتی به اقدامات انجام شده برای توجه به مسائل فرهنگی، افزود: کانون شهدای میرود پشت بابل در بین ۲۶ هزار کانون فعال در کشور به عنوان کانون فعال شناخته شده است.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در تابستان سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در هزار و ۱۹۷ کانون سطح مازندران پیگیری می‌شود که برنامه هر کانون براساس استعداد و ظرفیت‌های کانون‌ها پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران در ادامه به همکاری کانون با نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی، به انعقاد تفاهمنامه کانون با بسیج، سازمان جهاد کشاورزی،کمیته امداد، حوزه هنری و سایر نهادهای متولی آموزشی اشاره کرده است و با اعلام اینکه کانون‌های فعال و برجسته استان مازندران، قابلیت معرفی شدن به عنوان الگو در سطح کشور را دارد،خاطر نشان کرد: برای معرفی ظرفیت این کانون نیاز به تامین اعتبارات مالی داریم.

نعمتی خواستار توجه برنامه‌ریزان استانی برای تامین اعتبارات فرهنگی کانون مساجد استان شد و گفت: با توجه به ظرفیت مناسبی که در این مجموعه وجود دارد انتظار مساعدت ویژه در این حوزه داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون مساجد مازندران ایجاد اشتغال 700 نفری رجب نعمتی کانون مساجد کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است