Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های ماه شعبان به‌ویژه نیمه شعبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود بر تکمیل واکسیناسیون در مناطق مختلف استان کرمان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی باید به سامانه متصل شده و تمام کارکنان آنها واکسیناسیون کرونا خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واکسیناسیون اصناف که بیشترین خدمت‌رسانی به مردم را دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد و باید این کار انجام شود گفت: جزو استان‌هایی هستیم که در واکسیناسیون پیشرفت خوبی ندارد و باید فرهنگ‌سازی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه 90 درصد افرادی که بر اثر کرونا فوت شدند واکسن نزده بودند و این یک نظر علمی است افزود:  مقام معظم رهبری خودشان واکسن زدند و بر انجام واکسیناسیون و عمل به توصیه‌های پزشکی تخصصی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در انجام واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس رضایت والدین گرفته شده و به والدین توصیه شود ادامه داد: مدیران مدارس و معلمان و سایر کادر مدرسه حتما باید واکسینه شده و باید زمینه آن را فراهم کنند.

زینی‌وند با اشاره به اینکه با واکسیناسیون همگانی ابتلا به بیماری کمتر می‌شود گفت: واکسیناسیون همگانی کرونا از شدت بیماری هم می‌کاهد و به طور حتم باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه در بحث سفرهای نوروزی تاکنون محدودیتی اعمال نشده و به نظر می‌رسد امسال شاهد سفرهای نوروزی مردم هستیم افزود: فرمانداران ستادهای تسهیل سفر نوروزی را تشکیل دهند.

تعداد بیماران کرونایی در استان کرمان 10 درصد کاهش داشتتأکید ستاد کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات مذهبی/ تسریع اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستارییک‌سوم مبتلایان کرونا دچار "کووید طولانی" می‌شوند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های ماه شعبان به‌ویژه نیمه شعبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود گفت: حتی الامکان این جشن‌ها در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و فرمانداران بر برگزاری آن نظارت کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای سفرهای راهیان نور اعلام نشده است افزود: به طور حتم در ایام نوروز میزبان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان هستیم و باید برای میزبانی از آنها برنامه‌ریزی شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه دورکاری مادرانی که فرزند زیر شش سال دارند ادامه دارد و مدیران دستگاه‌های اداری همکاری کنند گفت: ستادهای اسکان شهرستانی تشکیل شود و با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی میراث فرهنگی اسکان مسافران انجام شود.

انتهای پیام/511/ن/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه شعبان استان کرمان ویروس کرونا نیمه شعبان استان کرمان ویروس کرونا برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ فروردین در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد. 

وی پس از ورود به این شهرستان از محور بم_ روداب بازدید کرد و از مسئولان محلی جویای وضعیت منطقه شد. 

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد. 

گفتنی است این محور همچنان مسدود بود، اما هیچ گونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت شده و از منطقه مسکونی خارج شده است. 

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود. 

این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده بود و فداکار در این بازدید شبانه ضمن شنیدن صحبت بخشدار و دهیار منطقه، دستور لازم برای ساماندهی این روستا را صادر کرد. 

میانگین بارش استان ۲ برابر سال گذشته بوده است 

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از روستای مهدی‌آباد از توابع شهرستان نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان بویژه در منطقه بروات که موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی؛ اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است. 

وی با بیان این مطلب که ۲ روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است؛ اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد. 

فداکار با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، ابزار داشت: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر؛ یعنی ۲ برابر میانگین بارندگی نسبت به پارسال بارش باران را داشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد