Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:48:46 GMT

۱۰ هزار میلیارد تومان؛ حجم اعتبارات سفر رئیسی به سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۷۲۷۳

۱۰ هزار میلیارد تومان؛ حجم اعتبارات سفر رئیسی به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: اعتبارات اختصاص‌یافته در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در دولت سیزدهم با محوریت سفر انجام می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: مساعدت ویژه به واحدهای تولیدی راکد در استان سمنان باید در دستور کار قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت‌های معادن باید از طریق ظرفیت‌های قانونی و اعتبارات در سطح ملی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: مبنای دستیابی به رشد اقتصادی تعیین‌شده برای استان، تفاهم‌نامه‌های بین دستگاهی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: کمیته پیگیری تفاهم‌نامه‌های منعقدشده باید در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود.

حمیدی گفت: باید تمام اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در راستای جذب ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان باشد.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری سمنان واحدهای تولیدی راکد سفر رئیس جمهور رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد