Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمجید رسانه های پرتغالی از مهدی طارمی مهاجم تیم پروتو ادامه دارد...

نشریه اوجوگوی پرتغالی در گزارشی از علت عدم انتقال طارمی به آرسنال و تیم‌های لیگ برتری صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نشریه اوجوگو در مقاله امروز خود به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و از علت عدم انتقال او به لیگ برتر پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجوگو نوشت: عملکرد درخشان طارمی در تیم پورتو، او را به یک برند تبدیل کرده و از او یک بازیکن متعهد ساخته است.

این نشریه پرتغالی نوشت: فصل گذشته طارمی که عملکرد درخشانی از خود داشت از چند باشگاه لیگ برتر پیشنهاد دریافت کرد. در پنجره زمستانی نیز باشگاه‌های جزیره علاقه‌مند به جذب او بودند ولی طارمی به همه آنها پاسخ منفی داد. او با اینکه می‌دانست پول و درآمد بیشتری در جزیره بدست خواهد آورد ولی به همه آنها پاسخ رد داد تا بتواند در پورتو به قهرمانی دست یابد.  

او در پورتو محبوبتی ویژه بدست آورد و در چند هفته گذشته نمایشی خیره کننده از خود به اجرا گذاشت. او در 4 بازی اخیر بسیار تاثیرگذار ظاهر شود و توانست در بازی قبل مقابل اسپورتینگ هم گل بزند و هم پاس گلی زیبا به نمایش گذارد.

نشریه اوجوگو ، نمایش طارمی در بازی مقابل اسپورتینگ را مثالی مهم از عملکرد او دانست و گفت: پس از رفتن لوئیز دیاز، طارمی نمایشی تاثیرگذار در عملکرد تهاجمی پورتو به ثبت رسانده و نشان داده که چقدر به آینده می‌اندیشد و چقدر به قهرمانی و چیزی که می‌خواهد نزدیک است. او از پول گذشت تا به قهرمانی دست یابد.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی