Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از امکان پرداخت اقساطی جرائم معوقه بدون پیش‌پرداخت و محاسبه هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون هیچ پیش پرداختی فراهم شده و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این طرح محدود و تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ است، افزود: متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن پلیس من و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه سیاست پلیس در آستانه سال جدید خودداری از توقیف خودروها تا حد امکان است، ادامه داد: تخلف پلیس همواره تخلفات حادثه‌ساز بوده است و برابر قانون در موقعیت‌هایی که پلیس مجبور به توقیف باشد، قطعاً نسبت به توقیف وسیله نقلیه متخلف اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط خاص مالکان برای ترخیص وسیله نقلیه خود، خاطرنشان کرد: اگر فردی قبض پارکینگ را گم کرده، متصرف حین توقیف است و به مالک دسترسی ندارد و بیمه‌نامه و گواهی‌نامه معتبر ندارد با شرایط خاص می‌تواند خودرو خود را تحویل بگیرد.

کد خبر 559592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ترخیص خودروها از پارکینگ ها طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی ترخیص وسایل نقلیه توقیفی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس درخصوص توقیف خودروها گفت: یک کلونی نامیمون جایی نباشد که عده‌ای با یدکش‌دار و پارکینگ‌دار ببندند.

وی افزود: اگر خود راننده می‌تواند خودرو را تا پارکینگ ببرد، چه اصراری است که خودروبر آن را ببرد و بعد هم چندصد هزار تومان به خودروبر بدهد؟!

فرمانده فراجا گفت: حالا اگر کسی مقاومت کرد، بله، خودروبر بیاید خودرو را ببرد و هزینه را هم بگیرند.

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

کد خبر 847146 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه