Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: قرارگاه شهید سلیمانی سپاه جوادالائمه(ع) به همراه بسیج در اجرای فعالیت های محرومیت زدایی در بخش اجتماعی و فرهنگی فعال است و همواره در خط مقدم خشکسالی و رفع محرومیت زدایی فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: سپاه به خوبی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی فعال بوده است وبه حدی در عهد خود مبنی بر کاهش ناهنجاری های جامعه مصر است که بخشی از مقر سپاه در اسفراینبه مرکز ترک اعتیاد تبدیل شده است و معتادان زیادی برای بازپروری و درمان در این مکان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فرجی ادامه داد: افزایش ازدواج و فرزندآوری، کاهش طلاق، امر به معروف و نهی از منکر از موارد مهمی هستند که معاونت اجتماعی برای فعالیت در این زمینه تشکیل شده است و برای کاهش آسیب ها ورود می کند.

وی با بیان اینکه رسالت کاری سپاه تنها به ایجاد امنیت در جامعه ختم نمی شود، افزود: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این نهاد نظامی هم اکنون در حال توسعه است و سعی داریم تا برطرف کردن تمامی مشکلات اجتماعی جامعه دست از تلاش برنداریم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه پاسداران در طول دستگاه های اجرایی قرار دارد و همواره در حوزه محرومیت زدایی با سایر دستگاه ها همراهی می کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد خراسان شمالی بر محوریت کشاورزی بنا شده است، ۲۰۰ مهندس بسیجی وسعت ۴۸ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را در اختیار گرفته و آموزش های لازم برای بهره وری بیشتر به کشاورزان ارائه می دهند.

سردار فرجی افزود: محله های کمتر برخوردار حاشیه شهرهای خراسان شمالی توسط سپاه شناسایی می شود و با اجرای طرح کرامت سعی در برخوزداری این مناطق از کمک های فرهنگی و اجتماعی را داریم.

وی افزود: عمر با برکت انقلاب با تمام فراز و نشیب ها با وجود تحریم ها و توطئه های دشمنان می گذرد و با هدایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه در اوج اقتدار قرار داریم و دشمنان در ذلت و خواری به سر می برند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد: اگر یک ناو آمریکایی در گذشته به سمت یک کشور حرکت می کرد در همان ابتدا حاکمیت کشور دوم از بین می رفت و اکنون این هیمنه پوشالی آمریکا به واسطه قدرتنمایی نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم از بین رفته است.

وی بیان کرد: امروز آمریکایی ها در عراق محبوس در داخل پادگلان ها هستند و از افغانستان فراری شدند و این خواری دشمنان، ابهت نظامی ایران را نمایان می کند.

سردار فرجی بیان کرد: سپاه با  همراهی مردم توانسته با شاخصه های ایمان، معنویت و تدبیر رهبر معظم انقلاب تولید قدرت کند و همچنان به برکت خون شهدا و جانفشانی جانبازان امروز مقتدر و در برابر آمریکا پنجه در پنجه قرار دارد.

وی اظهار داشت: ملت سازی که در منطقه انجام شده است توانسته جبهه مقاومت را در منطقه پرقدرت کند و امیدواریم در سال آتی شاهد خروج کامل مستکبران در منطقه باشیم.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی بسته معیشتی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی بسته معیشتی بجنورد خراسان شمالی بسته معیشتی قاسم سلیمانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 فردریک پلایتن خبرنگار سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان