Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، «احمد وحیدی» روز شنبه در پیام تسلیت خود به «شیخ راشد احمد» وزیر کشور پاکستان، با محکوم کردن حادثه شوم تروریستی در مسجد شیعیان در ولایت پیشاور و شهادت نمازگزاران مظلوم پاکستانی آورده است: دشمنان انسانیت، اخلاق، دین و وحدت مسلمانان با قساوت و بزدلی به دنبال سلب آرامش و آسایش ملت‌های مسلمان منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز همدلی ملت‌ها و مسئولان کشورهای منطقه می‌تواند یک عامل مهم و تعیین کننده برای مواجهه و مقابله با این نوع حرکت‌های شوم تروریستی باشد.

وزیر کشور در پایان پیام خود با محکوم کردن حمله تروریستی ناجوانمردانه و تسلیت به ملت و دولت پاکستان و خانواده‌های عزادار، ابراز امیدواری کرد عاملین این حادثه تروریستی در اسرع وقت شناسایی و مورد مجازات قرار گیرند.

در پی حمله روز گذشته یک مهاجم انتحاری و تیراندازی در مسجد جامع امامیه ولایت پیشاور پاکستان در زمان اقامه نمازجمعه، دست‌کم ۵۶ نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده گرفت.

برچسب‌ها احمد وحیدی پاکستان شیعه وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی پاکستان شیعه احمد وحیدی پاکستان شیعه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم