Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به اندازه کافی کالاهای شب عید مردم را تامین و عرضه می کنند و در این زمینه مردم نگران نباشند.

به گزارش ایران آنلاین از ایرنا، علیرضا زاکانی روز شنبه در بازدید از مجموعه میوه و تره بار جلال آل احمد به خبرنگاران از توزیع و عرضه ۶ برابری گوشت گرم و توزیع سه برابری مرغ و همچنین عرضه برنج ایرانی با قیمت ۱۰ درصد زیر قیمت در بازار میادین میوه و تره‌بار خبر داد و افزود: شهرداری تهران ۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در شهر تهران دارد که البته این تعداد به‌لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان تهرانی در میادین میوه و تره بار ادامه داد: عرضه محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر با ۴۰ درصد زیر قیمت عرضه می‌شود.

زاکانی تاکید کرد: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

وی با اشاره به عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره‌بار افزود: از فردا (یکشنبه) مرغ گرم با توزیع سه برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال جدید تامین خواهند کرد گفت: در  ماه مبارک رمضان نیز ما مشکلی برای عرضه و توزیع محصولات مورد نیاز نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار این است که به‌سمت هوشمندسازی حرکت و اقلام پرمصرف را از کانون تولیدکننده و کشاورزان خریداری کنیم.

همچنین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید شهردار تهران به خبرنگاران درباره عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع کننده در شهر تهران نقش دارد.

ایوب فصاحت با اشاره به توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار افزود: در این بخش نیز با برخی از کمبودها و بی‌نظمی‌هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

وی تاکیدکرد: یکی از سیاست‌هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره‌بار پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و دلال‌ها، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران خاطرنشان کرد: البته این کار آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید و کشاورزان تامین می‌شود که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی با اشاره به توزیع اقلام پرمصرف از جمله برنج و گوشت و همچنین میوه‌جات نیز گفت: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهردار تهران در آستانه سال جدید امروز شنبه از مجموعه میدان میوه وتره بار و فروشگاه شهروند جلال آل احمد (قزل قلعه) بازدید کرد.

همچنین در این بازدید شهردار تهران در جریان مسائل و مشکلات مردم در آستانه شب عید قرار گرفت.

فصاحت همچنین در ارتباط با کالاهای اساسی شب عید نیز گفت: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی قول داده است که کالاهای مورد نیاز و پرمصرف را تامین کند تا بتوانیم این اقلام را در اختیار خانواده‌ها قرار بدهیم و انشاءالله در این بخش نیز با مشکلی روبرو نخواهیم بود.

وی در ارتباط با توزیع گوشت قرمز نیز گفت: در این بخش نیز با تمهیداتی که با وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است با مشکلی مواجه نخواهیم شد و امیدواریم تا پایان سال مایحتاج مورد نیاز شهروندان تهرانی با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد برخی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی‌کیفیت تعدادی از محصولات در برخی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است و متاسفانه برخی از میادین ما کیفیت سایر میادین را ندارند به طوریکه در این بخش برخی از غرفه‌داران میوه‌های بی‌کیفیت خود را در سایر غُرف عرضه می‌کنند و بنای ما بر این است که در این بخش ورود پیدا کنیم و کیفیت‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی‌کیفیت روانه بازار نشود.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.


 

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان وزارت جهاد کشاورزی شهروندان تهرانی شهردار تهران عرضه محصولات شهر تهران شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!