Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:54:18 GMT

دستگیری سارقان میلیاردی یک معدن

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۷۸۰۵

دستگیری سارقان میلیاردی یک معدن

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری سارقانی که ۶۰ میلیارد اموال یک معدن را سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ صادق کاظم‌زاد، اظهار کرد: درپی وقوع یک مورد سرقت همراه با خشونت و اعمال زور در یکی از معادن مناطق کوهستانی شهرستان شهرضا، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از انجام اقداماتی تخصصی دو سارق که از کارگرهای اخراجی معدن بودند شناسایی و با هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند، افزود: سارقان دو دستگاه پیکور بیل مکانیکی و قلم پیکور بیل مکانیکی، ابزارآلات بیل‌ها، کابل، تجهیزات برقی و یک کامیون بنز تک را سرقت کرده بودند که حین فروش اموال به یک مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: درخصوص این سرقت پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه مالکان باید به توصیه‌های پلیس توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: رعایت و به‌کارگیری توصیه‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات مدرن پیشگیری از سرقت، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب می‌کند و علی‌رغم توصیه‌های صورت گرفته متأسفانه همچنان شاهد وقوع سرقت به خصوص در اماکن خصوصی هستیم.

کد خبر 559584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا سرقت کشف سرقت سرقت اموال باند سرقت اعتراف به سرقت دستگیری سارقان سرقت در شهرضا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در پی گزارشات متعدد سرقت‌های سریالی وسایل و کابل‌های برق از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز، عملیات تجسس پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته و حضور میدانی موفق شدند یکی از متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
حسینی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد قابل توجهی وسایل و ابزار آلات و کابل‌های برق کشف و متهم د ر اعترافات خود به وجود ۴ نفر همدست اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات غافلگیرانه  ۴ نفر دیگر از متهمان که در ارتکاب سرقت‌های متعدد همکاری داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بیش از ۵۰ فقره سرقت وسایل مردم اعتراف کردند.
همچنین سرهنگ سید جواد حسینی فت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغات و ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۱۰ دستگاه انواع سنگ فرز، ۳ دستگاه اره برقی، ۳ دستگاه دریل برقی، ۲ دستگاه هیلتی بزرگ، ۱ دستگاه جوش، ۳ دستگاه کفکش، ۳ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پمپ باد، یک دستگاه موتور بالابر، ۲ دستگاه موتور کولر و مقدار زیادی کابل برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت وسایل و ابزارآلات از ساختمان‌ها و باغ‌های سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین