Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ دانا معماری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح به منظور صیانت از اموال مردم و احترام به حقوق شهروندی، با عنوان طرح عیدانه اجرا کند.

 وی بیان کرد: در این طرح، تسهیلاتی از قبیل حذف تشریفات اضافی پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف و ثبت درخواست با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و ظرفیت  تمام دفاتر پلیس +۱۰ در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معماری فراهم کردن شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی  را از دیگر مزایای پیش بینی شده این طرح اعلام کرد.

وی اضافه کرد: هماهنگی با شرکت‌های بیمه برای ایجاد امکان بخشودگی جریمه دیرکرد، تمدید و تقسیط هزینه بیمه، ترخیص وسایل نقلیه با ارئه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ هم از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح است.

رییس پلیس راهور کهگیلویه تاکید کرد: ترخیص وسایل نقلیه به متصرفان قانونی با ارائه اصل مدارک وسیله نقلیه و اصل قبض پارکینگ در صورت نداشتن سابقه ثبت شکایت از طرف مالک و نبود الزام به تسویه عوارض شهرداری در طول اجرای طرح نیز لحاظ می‌شود.

 معماری گفت: وسایل نقلیه توقیفی که دارای دستور قضایی باشند مشمول این طرح نمی‌شوند.

وی تعداد پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی شهرستان را ۲ پارکینگ اعلام کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا خودرو پارک پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا خودرو پارک پلیس پلیس راهور ناجا خودرو پارک پلیس وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا