Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش «دانشگاه تهران؛ دانشگاه دوستدار محیط زیست» فردا، ۱۵ اسفند ماه همزمان با روز درختکاری در سراسر واحد‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با نهال‌کاری در واحد‌های دانشگاه تهران با مشارکت اعضای هیات علمی و کارکنان، رویداد سه روزه اهدای نهال مثمر به شهروندان از سوی دانشگاه تهران با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اهدای نهال به شهروندان، یکی از رویداد‌های شاخص پویش «دانشگاه تهران؛ دانشگاه دوستدار محیط زیست» است که طی آن ۲۰ هزار نهال مثمر توزیع خواهد شد و آموزش‌های تخصصی برای غرس و نگهداری نهال از سوی دانشجویان در غرفه‌ای ویژه در مقابل سردر دانشگاه تهران ارائه می‌شود.

همچنین غرس ۱۷۳ نهال در پردیس مرکزی دانشگاه تهران به یاد اعضای هیأت علمی و کارکنان درگذشته دانشگاه تهران در دو سال گذشته و غرس ۲۵۰ نهال در مجتمع خوابگاه‌های دانشگاه تهران که تحت عنوان «یادمان قربانیان کرونا» نامگذاری می‌شود، از دیگر برنامه‌های دانشگاه تهران در روز درختکاری است.

افتتاح نیروگاه خورشیدی در دانشکده محیط زیست و رونمایی از سامانه تبادل کتاب دانشجویان (UTbook) از دیگر رویداد‌های دوستدار محیط زیست در پویش دانشگاه تهران است.

همچنین در حاشیه نهال‌کاری به نام چند تن از اساتید پیشکسوت دانشگاه تهران در سایت جانمایی‌شده برای احداث موزه علم، بازدید مسئولان ارشد آموزش عالی از محل احداث موزه علم صورت می‌گیرد و مسئولان علمی و ملی حاضر در مراسم به سخنرانی می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درخت کاری اهدای نهال دانشگاه تهران انجمن علمی دانشجویی دانشگاه تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان