Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:24:07 GMT

شناسایی ۹ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۸۸۲۴

شناسایی ۹ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، کورش ساکی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۳۳۶ هزار و ۷۱۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۳۴۳ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: هر ۴ نفر بیمار در بیمارستان‌های شهر کاشان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹۷ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: ۷۹ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۱۸ نفر در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

ساکی خاطرنشان کرد: در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۱۹ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و ۵ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۹ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۴ هزار و ۸۴۰ مورد افزایش یافت.

وی در ارتباط با میزان تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تاکنون حدود ۸۶ درصد از شهروندان منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۸ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۲ درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5439445

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار شیوع کرونا گردشگری جهاد تبیین اردبیل عکس استانها کاشان و آران و بیدگل منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،رئیس بیمارستان امید مهرستان گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی در این شهرستان داریم که به آنها خدمات ارئه می‌شود. 

 دکتر عبدالرئوف بختیاری افزود: این بخش به همت خیرین نیک اندیش و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و سازمان انتقال خون استان راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر هزار و ۶۱۱ بیمار مبتلا به تالاسمی نوع شدید در شهر‌های زاهدان، خاش، سراوان، میرجاوه و سیب و سوران زندگی می‌کنند که علت شمار بالای مبتلایان، افزایش طول عمر این بیماران است .

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت