Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال اعلام آمادگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه برای میزبانی نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، پنجمین جلسه با موضوع "نمازجمعه و مطالبه‌گری"، روز یک‌شنبه ۱۵اسفندبرگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،  بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، پنجمین جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، روز یک‌شنبه ۱۵اسفندماه، از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است که در این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد ره‌دار پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه و  حجت‌الاسلام و المسلمین سالار سنجری امام جمعه چهاردانگه  به طرح دیدگاه‌ها و تبادل نظر خواهند پرداخت. 
گفتنی است پیش از این، به‌منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نمازجمعه تراز و استفاده از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، تشکل‌ها، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم مردم شریف، با اعلام درگاه‌های ارتباطی نهاد نمازجمعه، فراخوانی اعلام شده بود. 
لازم به یادآوری است که منظور از برپایی این جلسات، به هیچ وجه مناظره به مفهوم عرفی آن نیست و در گفتگوها و مباحثات افراد و گروه‌های فکری درون گفتمانی، منوط به اینکه در فضای اخلاقی صورت پذیرد، برنده و بازنده‌ و حاکم و محکومی وجود نخواهد داشت و برنده قطعی و مطلق تضارب آراء متفکرین انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این جریان فکری با برکت، منجر به هر اصلاح و پیشرفتی شود، گامی در جهت بهبود و تعالی کارآمدی ساختارهای حاکمیتی برای خدمت مؤثرتر به مردم شریف تلقی می‌گردد.
علاقمندان می‌توانند از طریق کانال "شبکه امامت" به نشانی: @shabake_emamat  در پیام‌رسان ایتا و همچنین در پخش زنده اینستاگرامی در صفحه "شبکه امامت" به نشانی: shabake.emamat  ، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند