Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و دومین کنگره مردمی سرداران و ۴۰۰۰ شهید دارالشهدای تهران – منطقه ۱۷ روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولین برگزار می‌شود.

این مراسم که بصورت کاملاً مردمی و خودجوش همه ساله در این منطقه برگزار می‌شود امسال از روز یکشنبه ۱۵ اسفند با بزرگداشت مقام پاسداران و تجلیل از جمعی از پیشکسوتان پاسدار منطقه همزمان با جشن ولادت سرداران کربلا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنگره در روز های سه شنبه ۱۷ اسفند با برگزاری مراسم یاد یاران و دعای توسل در سطح مساجد و پایگاه های بسیج منطقه و روز چهارشنبه ۱۸ اسفند با نواختن زنگ شهدا در مدارس و اجرای ۲۲ کلاس درس شهدا در برنامه شاد در راستای گرامیداشت مقام شهدای معلم و دانش آموز و روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه با غبار روبی حرم های مطهر شهدای گمنام امامزاده حسن (ع)، ابوذر، زمزم و بهاران تحت عنوان مادری لاله ها ادامه پیدا خواهد کرد.روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ آیین اختتامیه این کنگره مردمی، با حضور ۴۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولین در خیمه گاه شهدا در میدان ابوذر برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه های جنبی این کنگره می توان به اجرای ۲۲ طرح جهادی کمک مومنانه در راستای کمک به نیازمندان منطقه، برگزاری جشنواره فیلم موبایلی خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا و هدیه ۴۰۰۰ ختم قرآن به ملکوتیان و اجرای مراسمات جشن و مولودی خوانی درب منازل شهدا در طرح شهید علمدار و همچنین ترمیم و رنگ آمیزی مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) اشاره کرد.

کد خبر 5439469

منبع: مهر

کلیدواژه: اختتامیه منطقه 17 شهرداری تهران شهدا معرفی کتاب تازه های نشر کتاب و کتابخوانی دیپلماسی فرهنگی کتاب فلسفه مد و لباس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه پیامبر اکرم ص ادبیات کودک و نوجوان انتشارات راه یار ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با حضور در منزل سه خانواده شهید در قائم شهر ازفداکاری‌ها و استقامت و بردباری خاندان شهدا تجلیل کردند.

قاضی زاده هاشمی در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور به خانواده شهدا از نزدیک با مسائل و مشکلات و متقابلا از نظرات و دیدگاه‌ها و توصیه‌های خانواده‌های معظم شهدا به مسئولان و خادمان ملت آشنا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حضور و دیدار مدیران ستادی بنیاد شهید به استان‌ها برای رسیدگی و نظارت بر عملکرد این نهاد در استان‌ها و برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگران را از اهداف سفر ادواری خود و هئیت همراه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده سه شهید بزرگوار، برادران سعید، سعادت و سیامک طبری و شهیدان غلامرضا وغلامعلی معلمی و شهیدعلیرضا بزرگی دیدار کردند.

در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا نیز با آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه مسئولان به آرمان‌ها و تداوم راه شهدا در حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام و ارائه خدمات بی منت بیشتر به مردم تاکید کرد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر پدر شهیدان معلمی نیز در این دیدار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست علاوه برضرورت توجه وخدمت رسانی به جامعه ایثارگران، اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه