Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فورد که لقب ترسناک ترین مرد جهان را یدک می کشد می گوید که می خواهد با شکست سجاد غریبی در مبارزه مورد انتظارشان در دوم آپریل سال جاری (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) قدرت خود را به رخ بکشد. فورد ۳۹ ساله در گفتگو با مجله Muscle and Health گفته است که براحتی می تواند سجاد غریبی ۲۹ ساله را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که مارتین فورد که حدود ۲ متر و پنج سانتیمتر قد داشته و بدنی به شدت عضلانی با وزن ۱۳۰ کیلوگرم دارد، کمتر کسی حاضر خواهد بود با او وارد رینگ شود.

این در حالی است که سجاد غریبی یا هالک ایرانی حدود ۱۸۸ سانتیمتر قد دارد و وزنش نیز حدود ۱۷۷ کیلوگرم است. در حالی که طرفداران بوکس و هر یک از این دو غول برای مبارزه فوق سنگین وزنی فراموش نشدنی آماده می شوند، مارتین فورد از پیروزی خود مطمئن بوده و گفته که می تواند در همان ۲۰ ثانیه راند اول هالک ایرانی را به زانو در بیاورد اما می خواهد او را تنبیه کند و به همین خاطر این کار را در راند دوم خواهد کرد. فورد که با لقب کابوس نیز شناخته می شود، چنان از برد خود در برابر سجاد غریبی مطمئن است که به دنبال رقبایی جدید برای خود می گردد و به همین دلیل به دنبال مبارزه ای پولساز با راک به عنوان یک سوپراستار هالیوودی و نماد دنیای WWE است.

فورد بریتانیایی در این باره گفته است: «دوست دارم راک را به یک مبارزه دعوت کنم. با این کار پول زیادی به دست خواهیم آورد. مبارزه ی فوق العاده ای خواهد بود زیرا او ورزشکاری بسیار توانمند است. او تحرک بالایی داشته، بسیار قوی است و پیشینه کشتی کج دارد. غریبی اما از دنیای از مد گذشته به درد نخوری می آید، دوست ندارم مثل او باشم. صادقانه بگویم که فکر نمی کنم او بفهمد وقتی وارد رینگ شود چه اتفاقی قرار است بیفتد. برایم یک نگرانی جدی است که قرار است او به شدت کتک بخورد».

مارتین فورد در ماه ای اخیر وزنش را کاهش داده و تمرینات هوازی زیادی را در برنامه خود گنجانده تا برای مبارزه با سجاد غریبی آماده باشد. هالک ایرانی نیز تمرینات خاص خود را داشته و در تصاویر منتشر شده، او را در حال مشت زدن به دیوار و له کردن هندوانه می بینیم. فورد در مورد تمرینات سجاد غریبی گفته است :«ویدیو تمرینات هالک نوعی توهین است، به همین خاطر دوست ندارم نگاهشان کنم و فکر می کنم که دارم وقتم را تلف می کنم زیرا همین حالا هم می توانم حسابی کتکش بزنم. 

در ویدئوی زیر بخشی از تمرینات مارتین فورد را ببینید:

در ادامه و در ویدئوی زیر بخشی از تمرینات سجاد غریبی را ببینید:

کد خبر 661945 برچسب‌ها بدنسازی و رزمی چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بدنسازی و رزمی مارتین فورد سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت