Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:51:05 GMT

امام جمعه سربیشه: نگاه به مرز ماهیرود جامع و ملی باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۹۶۳۵

امام جمعه سربیشه: نگاه به مرز ماهیرود جامع و ملی باشد

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور روز شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سربیشه، اظهار داشت: نگاه اسلام به مسئولیت، بسیار سختگیرانه است بنابراین پذیرفتن مسئولیت باید با نیت خدمت به مردم باشد.

وی افزود: از نگاه اسلام مسئولیت یک امانت است بنابراین حکمرانی در نظام اسلامی سرمایه محسوب شده و نباید نگاه کاسب‌کارانه به آن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه انسان خوب بودن به معنای مدیر خوب بودن نیست، تاکید کرد: در قبول و پذیرش مسئولیت باید دقت کرد.

وی با اشاره به اینکه رییس دستگاه اجرا در یک شهرستان وظیفه سنگینی بر دوش دارد، یادآور شد: تفاهم و همدلی بین فرماندار و امام جمعه در ۲ سال اخیر برقرار بود و آن جو اختلاف گذشته به وحدت تبدیل شد.

نجمی‌پور خاطرنشان کرد: اخلاق و برخورد خوب در ارتباط با مردم و تعامل با همه نهادها از ویژگی‌های شاخص فرماندار سابق سربیشه بود و همواره در حد توان برای حل مشکلات همراهی وجود داشت.

وی افزود: دولت متعلق به نظام است و انتظار می‌رود از چنین ظرفیت‌هایی در بخش‌های مختلف اجرایی استفاده شود.

امام جمعه سربیشه همچنین ابراز امیدواری کرد: سرپرست جدید فرمانداری نیز از تجربیات فرماندار سابق در جهت توسعه شهرستان استفاده کند.

نجمی‌پور گفت: امام جمعه دخالتی در انتخاب فرماندار نداشته اما همواره جبهه انقلاب مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: انتخاب فرماندار از میان گزینه‌ها به عهده شخص استاندار است و امام جمعه نیز از این انتخاب پشتیبانی می‌کند.

سرپرست فرمانداری سربیشه نیز گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم شهرستان سربیشه سرلوحه کار قرار دارد.

محمدرضا لکزایی افزود:در گام دوم انقلاب بر جوان گرایی و مدیریت جهادی به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات تاکید شده و یقینا کار را باید برای رضایت خدا انجام داد.

وی اضافه کرد: شهرستان مرزی سربیشه دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بزرگ با مردمانی ولایی و خونگرم است که با همدلی بیش از پیش و همکاری اقشار مختلف مردم مقدمه توسعه شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار سابق سربیشه نیز با اشاره به مشارکت ۱۰۱.۶ درصدی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: از این حیث شهرستان سربیشه در رتبه های بالای مشارکت سطح کشور قرار دارد.

محمد محمدی اظهار داشت: ۶۵ درصد جمعیت شهرستان سربیشه را عشایر و روستاییان تشکیل می دهد بنابراین میزان نزولات جوی بر اقتصاد خانوارها تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مبادلات مرزی کشور با افغانستان از مرز ماهیرود انجام می‌شود، ادامه داد: وجود مواد معدنی و نسوز در شهرستان سربیشه از پتانسیل‌های خوبی برای ایجاد بازار کار است.

در این آیین "محمدرضا لکزایی" با حکم استاندار خراسان جنوبی به عنوان سرپرست فرمانداری سربیشه معرفی و از خدمات فرماندار سابق قدردانی شد.

برچسب‌ها فرمانداران سربیشه خراسان جنوبی مناطق مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران سربیشه خراسان جنوبی فرمانداران سربیشه خراسان جنوبی مناطق مرزی شهرستان سربیشه فرماندار سابق امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند