Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد نکونام شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در اهواز اظهار داشت: مثل همه بازی ها باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و به خوبی می دانیم که از بازی فردا چه خواسته هایی داریم.

وی افزود: تیم ذوب آهن همیشه در فوتبال ایران نام بزرگی داشته و در چند هفته اخیر نیز از شرایط خوبی برخوردار بوده است، قطعا فردا شاهد بازی خوب و تاکتیکی از ۲ تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بازیکنان ما با تمام تمرکز و آگاهی از شرایط، به میدان بروند تا بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند حداکثر امتیاز را کسب کنیم. 

وی در خصوص آمادگی این تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همانگونه که اول فصل با مسئولان باشگاه و هواداران تیم‌ صحبت کردم، همه‌ برنامه ما از ابتدای فصل این بوده که شرایط را بهبود ببخشیم، سوپرجام‌ را برای باشگاه فولاد کسب کنیم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا با تمام‌ توان بازی کنیم.

نکونام گفت: گروه ما در لیگ‌ قهرمانان آسیا سخت است اما هیچ دلیلی ندارد که نتوانیم شرایط را برای خودمان آسان کنیم. با تمام تمرکز باید برای این مسابقات حاضر شویم و برنامه خاصی برای این مسابقات داریم. 

وی افزود: نتیجه گیری نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، برای سهمیه سال های آینده ایران در لیگ قهرمانان بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص روند نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر گفت: با شرایطی که در اول فصل برای تیم فولاد پیش آمد، نتایج نیم فصل اول برای من هم ایده آل نبود و نزدیک به سه امتیاز با ایده آل خودم فاصله داشتیم که امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

وی افزود: در دور برگشت اگر یک مقدار بدشانس نبودیم و بازی با مس رفسنجان را پیروز می شدیم شرایط بهتری داشتیم اما در کل شرایط تیم ما خوب بوده و در مسیر رو به رشدی قرار داریم.

نکونام گفت: هنوز خیلی از بازی های لیگ باقی مانده همچنین لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم لذا خیلی زود است که بخواهیم در خصوص تیم صحبت کنیم. فصل قبل ما تا آخرین بازی لیگ برای کسب سهمیه جنگیدیم و امسال هم روند به همین شکل است.

وی افزود: تمام تمرکز ما بر این است که بهترین نتایج را بگیریم اما هیچ قولی نمی‌دهم چرا که اهل قول دادن در فوتبال نیستم اما تا روزی که باید بازی کنیم همه تلاش و تمرکزمان برای بزرگی نام باشگاه فولاد است.

دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن از ساعت ۱۶ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه 24 روی پاس دقیق و تماشایی تونی کروس برای وینیسیوس جونیور و توسط وینگر برزیلی رئال مادرید به ثبت رسید و همین گل پیروزی میهمان اسپانیایی در پایان نیمه نخست را به همراه داشت. در نیمه دوم اما بایرن مونیخ شروعی امیدوارکننده و بهتر داشت و در عرض چهار دقیقه نه تنها گل خورده را جبران کرد، بلکه گل دوم را هم زد و از حریفش پیش افتاد.

گل نخست به شیوه‌ای زیبا توسط لروی سانه در دقیقه 53 به ثمر رسید، زمانی که بال آلمان در حرکتی از سمت راست به سبک آرین روبن ستاره سابق باواریایی‌ها به سمت چپ رفت و با ضربه‌ای زیبا دروازه آندری لونین را باز کرد. پس از او جمال موسیالا پیشروی خطرناکی به محوطه جریمه حریف داشت که با خطا لوکاس واسکز و اعلام یک پنالتی به سود بایرن مونیخ همراه شد، پنالتی که هری کین آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بایرن مونیخ اما قدر برتری‌‌اش را ندانست و با تقدیم یک پنالتی به حریف که حاصل خطای کیم مین جائه روی رودریگو بود، سبب شد که وینیسیوس جونیور در دقیقه 83 دبل کند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

 

تساوی در خانه کار بایرن مونیخ را برای صعود سخت کرد، چرا که اکنون این تیم تنها با کسب پیروزی در بازی برگشت در مادرید (چه در وقت‌های عادی، اضافه یا ضربات پنالتی) می‌تواند به مرحله بعدی برود.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 دیگر نماینده آلمان، بوروسیا دورتموند میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم