Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان اردستان با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر شهرستان از ۲۷ اسفندماه جاری فعال و آماه پذیرش مسافر است، گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان در ایام نوروز در آماده باش هستند.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز(شنبه، ۱۴ اسفند) در ستاد تسهیلات سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جسات ستاد تسهیل سفر، ایجاد آمادگی و هماهنگی لازم در بین دستگاه‌های دولتی و سفرهای نوروزی و به‌روز رسانی خدمات به مردم و مسافرانی است که مقصد سفر خود را اردستان انتخاب کرده‌اند و یا از محورهای شریانی شهرستان قصد عبور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر شهرستان از ۲۷ اسفندماه جاری فعال و آماه پذیرش مسافر است، افزود: تمام دستگاه‌های شهرستان در ایام نوروز در آماده باش هستند و اگر دستگاهی از شرح وظایف و ماموریت‌های خود در ایام نوروز ابراز بی اطلاعی کردند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های شهرستان از ۲۰ اسفندماه تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: همچنین ایستگاه‌های امنیت و سلامت در نقاط مشخص شده با همکاری پلیس راه و برپایی بازارچه صنایع دستی و فروش محصولات توسط مرکز فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و کمیته امداد مورد تاکید ستاد تسهیلات سفر شهرستان اردستان خواهد بود.

تاملی بر لزوم تهیه تولید محتوای نوروزانه توسط ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تور آشناسازی با جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهرستان در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد با حضور راهنمایان برگزیده گردشگری شش استان کشور خواهیم داشت.

وی افزود:پس از دو سال درگیری کرونا، با عادی‌تر شدن شرایط در سال جاری، پیش بینی افزایش مسافران نوروزی حتی نسبت به سال‌های قبل از کرونا را داریم. در شهرستان اردستان امسال ۱۰ مجموعه رستوران های منفرد، ۱۲ اقامتگاه بوم گردی، ۳ هتل، ۲ دفترخدمات مسافری، ۵ مجتمع خدمات رفاهی، ۲ اقامتگاه سنتی و... میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

فرماندار اردستان به اقدامات موثر اداره میراث فرهنگی در سه سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در طی سه سال گذشته با تلاش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان بیش از ۱۱ اثر طبیعی، ۱۱ اثر ناملموس و ۵ ابنیه تاریخی شهرستان به ثبت ملی رسیده است و حدود ۳۰ پرونده در نوبت ثبت ملی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسافران نوروزی استانی شهرستانها ستاد تسهیلات سفر شهرستان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۸ هزار و۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و۶۲۷ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۹۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و۶۰۸ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد داشته‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۱۶۳ نفر برشمرد و اظهار داشت: در مدت یاد شده ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی از افزایش ۱۰۳ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماه گذشته این رقم ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماه گذشته افزایش ۹۵ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۹ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته به تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 749816

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر