Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز طرح عرضه مستقیم محصولات شرکت نفت ایرانول در منطقه صنعتی بریم ، احسان عباسپور سرپرست فرمانداری ویژه آبادان روز جمعه 13 اسفند ماه از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید کرد. 

به گزارش برنا به نقل از  شرکت نفت ایرانول، در این بازدید عباسپور ضمن بازدید از روند توزیع و عرضه مستقیم محصولات ایرانول که برای اولین بار در آبادان اتفاق افتاد، از پروژه احداث پارک ایرانول نیز بازدید و در جریان وضعیت کمی و کیفی تولیدات ایرانول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بازدید ساجدی زاده مدیر پالایشگاه روغن سازی آبادان گفت: با توجه به مسئولیت های اجتماعی، جهت رفاه حال مردم آبادان و کمک به زیبا سازی شهر نسبت به احداث پارک و فضای سبز روبروی پالایشگاه روغن سازی آبادان اقدام شد که با همت و تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل ایرانول به زودی افتتاح خواهد شد. 

 در پایان فرماندار آبادان ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت نفت ایرانول در خصوص اقدامات انجام شده در این شهر، نسبت به انجام و تکمیل پروژه های در دست اقدام و آتی شرکت نفت ایرانول ابراز امیدواری کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبانه روزی فرماندار فضای سبز نفت برنا پالایشگاه روغن سازی شرکت نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته

همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی ( ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به‌صورت رایگان امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا موزه‌های تاریخ طبیعی به عنوان یکی از متفاوت‌ترین موزه‌ها، نشان دهنده تاریخ جهان آفرینش و طبیعت و محل نگهداری بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی هستند.

موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با ذخیره بیش از ۹۰۰ نمونه از اجزای مختلف تنوع زیستی شامل جانوران، گیاهان، سنگ،کانی و فسیل در کنار نمایش تنوع زیستی پنج قاره به تفکیک، گنجینه بسیار با ارزشی برای تنوع زیستی ایران و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه‌مندان و مراکز آموزشی می‌توانند از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به آدرس بزرگراه همت شرق، بین اتوبان یادگار امام و شیخ فضل الله، پارک طبیعت پردیسان مراجعه و به رایگان از موزه تنوع زیستی بازدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • مدارس اروند مجازی شد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان