Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، 200 نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از صنعت نوشت‌افزار ایرانی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه 200 نماینده مجلس در حمایت از نوشت‌افزار ایرانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سبب فخر و دلگرمی است که فعالان صنعت نوشت افزار جبهه فرهنگی کشور توانسته اند با تکیه بر توانمندی های جوانان کشور ضمن تولید لوازم التحریر ایرانی با کیفیت سبب فخر و خرسندی مقام معظم رهبری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک همانطور که مقام معظم انقلاب فرموده اند تولید محصولات فرهنگی به طور خاص نوشت افزار امری حیاتی برای کشور تلقی می شود چرا که این صنعت علاوه بر نقش آفرینی در زمینه های اقتصادی و اشتغالزایی می تواند به عنوان رسانه ای برای هویت آفرینی و انتقال معانی مبتنی بر آموزه های تاریخی، تمدنی و اسلامی عمل کند و در قبال تهاجمات فرهنگی دشمن ما را از وادی انفعال خارج نمایند.

افزایش کیفیت، سهم بازار داخل و نقش آفرینی در بازارهای منطقه به عنوان ماموریتی مهم برای فعالان این صنعت قلمداد می گردد و نمایندگان مجلس نیز ضمن قدردانی از حمایت مقام معظم رهبری از فعالان این صنعت، بر خود وظیفه می دانند تا تحقق این ماموریت و تسهیل موانع و چالش های این صنعت و همچنین تسهیل گری در ارتباط و همکاری با دیگر دستگاه های مرتبط جهت معرفی و رونق بیشتر این صنعت تلاشی مضاعف نمایند و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس صنعت نوشت افزار ایرانی نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با استماع نظرات تجار و فعالان ایرانی و اماراتی در این کشور، به دنبال رقم زدن فصل نوینی از تعاملات اقتصادی بین دو کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مهرداد بذرپاش» طی یادداشتی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته در کنار انجام مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه‌ای طولانی با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و اماراتی داشتم تا با شنیدن نقطه نظرات این عزیزان بتوانیم فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی دوکشور را رقم بزنیم.

کد خبر 750135

دیگر خبرها

  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور