Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز با برگزاری مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین علی امیری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: حجت الاسلام و المسلمین علی امیری یکی از نیروهای باتجربه، کاربلد و جامع الشرایط سازمان تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن و اهل بیت (ع) تلاش می‌کند و معاونت فرهنگی سازمان در تحقق اهداف سازمانی نقش مهمی ایفا می‌کند و بدون شک معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی قلب تپنده این اداره کل است.

حسینی سپس به تلاش کارکنان معاونت فرهنگی سازمان برای تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: برای گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی باید تلاش کرد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تصدی گری نیست و می‌خواهیم در امور فرهنگی و مذهبی تسهیل گری کنیم.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین علی امیری پیش از این به مدت ۱۱ سال رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه بود.

کد خبر 5439594

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سید محمود حسینی علی امیری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار گردشگری شیوع کرونا مشهد جهاد تبیین ایلام تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اداره کل تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین معاونت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد