Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کارکنان دولت، گفت: پوشش واکسیناسیون کارکنان دولت در خوزستان کامل نیست و این موضوع باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز شنبه 14 اسفند ماه 1400 در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پوشش دُز سوم واکسیناسیون زیاد نبوده و نسبت به دُز دوم عقب تر است بر اساس مصوبه های ستاد ملی مدیریت کرونا، مسافران نوروزی باید سه دُز واکسن تزریق کرده باشند یا دو دُز واکسن و تست منفی پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.آر همراه داشته باشند.

او گفت: ۴.۷ درصد کارکنان دولت در خوزستان واکسیناسیون خود را انجام نداده‌اند اما با این وجود سر کار حاضر می شود.

استاندار خوزستان افزود: این مشکل در مورد پوشش واکسیناسیون اصناف نیز مشهود است و از آنجا که در حال رسیدن به پیک خریدهای نوروزی هستیم این موارد باید برطرف شود.

خلیلیان تاکید کرد: اصناف باید برای تکمیل واکسیناسیون خود هر چه سریع تر اقدام کنند تا حداقل ایمنی نسبی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه روند شیوع اُمیکرون در کشور و استان خوزستان نزولی است، اضافه کرد: نسبت فوتی‌هایی که واکسن‌ نزده‌ بودند پنج تا ۶ برابر افرادی است که حداقل دو دُز واکسن تزریق کرده‌اند البته بیشتر فوتی‌هایی که دو دُز واکسن زده‌اند، دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه بین عید نوروز و ماه رمضان فاصله کمی وجود دارد، دید و بازدیدها افزایش خواهد یافت لذا از خانواده‌ها درخواست داریم که از حضور در مهمانی‌های پر تعداد خانوادگی پرهیز کنند تا از پیک بیماری به طور کامل عبور کنیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا خوزستان واکسیناسیون مسافران نوروزی واکسن اصناف استان خوزستان عید نوروز ماه رمضان واکسیناسیون وزارت بهداشت استانداری خوزستان برنا خوزستان ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف خوزستان کارکنان دولتی خوزستان استاندار خوزستان کارکنان دولت د ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد