Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید امروز شهردار تهران از بازار تره بار جلال آل آحمد درباره توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار اظهارداشت: در این بخش  با برخی از کمبودها و بی‌نظمی‌هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع کننده در شهر تهران نقش دارد و یکی از سیاست‌هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره‌بار پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و دلال‌ها، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: البته این کار آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید و کشاورزان تامین می‌شود که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد برخی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی‌کیفیت تعدادی از محصولات در برخی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است.

وی بیان داشت: بنای ما بر این است کیفیت‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی‌کیفیت روانه بازار نشود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار میوه نماینده میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین