Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی عبادی در حاشیه آیین افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در روستای ملا علی هیرمند که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره ) برگزار شد گفت: در ایام گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و ۱۴ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور چند طرح در این کمیته به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از ۴۰۸ میلیارد تومان اعتباری که برای ایجاد اشتغال داشتیم حدود ۳۶۰میلیارد تومان جذب منابع شده است.

او می گوید:  طرح‌های بهره‌برداری شده  از سامانه امداد هوشمند (سها) رونمایی شد این سامانه در واقع متصل به همه سامانه‌ها و داده‌های کشوری مثل سازمان بهزیستی، ثبت احوال، ثبت اسناد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که بر این اساس برنامه‌ریزی انجام و هر مددجویی یا هر نیازمندی که بخواهد وارد چرخه امداد شود از طریق این سامانه و بدون نیاز به مراجعه به کمیته امداد کارش انجام و مددجویان امداد هم در این سامانه می‌توانند نیازهای خودشان را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان ‌و بلوچستان  همچنین امروز هشت هزارو ۷۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که ۶۱۸ واحد مسکونی مربوط به سیستان و بلوچستان بوده است.

او گفت: اما مورد سومی که بهره‌برداری انجام شد خودکفا شدن بیش‌از۱۲ هزار مددجوی تحت پوشش با کمک طرح‌های اشتغال بود که از این تعداد یک‌هزار و ۱۷۷ مورد مربوط به کمیته امداد سیستان و بلوچستان است.

عبادی گفت:طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) برای سال آینده در سیستان و بلوچستان  طرح‌هایی در دست اقدام است و برنامه‌ریزی در تهران انجام شده از اینرو اعتبار اولیه پیشنهادی به استان ۶۴۰ میلیارد تومان با ۲۳ هزار فرصت شغلی برای سال آینده خواهد بود که امیدواریم در آغاز سال این روند شروع و تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان